Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

1895 zł netto do 19 listopada

Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu
 / 19 listopada 2019 / Warszawa  / 1895 zł netto Zarejestruj się

Cel

UWAGA! KONFERENCJA JEST OBJĘTA PROGRAMEM RECERTYFIKACYJNYM DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK BIORĄCY UDZIAŁ W PROGRAMIE RECERTYFIKACYJNYM OTRZYMA 10 PKT, PRELEGENT - 30 PKT.


Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.


Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu


Udział w wydarzeniu to :

  • kompleksowe omówienie tematu
  • praktyczne wnioski
  • gotowe rozwiązania
  • spojrzenie na temat z perspektywy najbardziej doświadczonych osób na rynku
  • podpowiedź jak realizować nie tylko komunikacyjne, ale przede wszystkim biznesowe cele firmy


Serdecznie zapraszamy, do udziału, który pozwoli Państwu podejmować zaskakująco trafne decyzje dotyczące działań marketingowych w digitalu.



Program

Wtorek, 19 listopada

09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Czym jest efektywny marketing w świecie digital? Jak sprawić, żeby był skuteczny i realizował nie tylko cele komunikacyjne, ale także cele biznesowe?


Digital dzisiaj daje ogromne możliwości wzrostu biznesu czy wręcz tworzenia nowych źródeł generowania zysków. Zrozumienie obecnych i potencjalnych klientów, dotarcie do nich w kluczowych momentach podejmowania decyzji z odpowiednim komunikatem, przekonanie ich do naszej oferty, nigdy wcześniej nie były możliwe w takiej skali i przy taki niskich kosztach jak dzisiaj.


Tyle, że rozwój technologii, wymagania naszych odbiorców i mnogość opcji powodują, że nie wystarczy już sama obecność. Potrzebujemy przemyślanych, skutecznych działań, nakierowanych na realizację wyznaczonych celów - dopiero zadbanie o efektywność całego procesu powoduje, że przekładają się one na wartości, które jesteśmy skalować i powtarzać.


Efektywność w komunikacji digital zapewnia niezbędny warsztat i narzędzia dla Twojego biznesu - na każdym etapie tworzenia i realizowania komunikacji Twojego biznesu.

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
09:30

Efektywność w marketingu-budowanie marki a aktywacja sprzedaży, miary oceny efektywności

  • Anna Uptas, Category Marketing Manager, Unilever

Dowiesz się, czy

- budowanie marki faktycznie przekłada się na sprzedaż?

- czy każda marka musi mieć misję?

- po co wydawać budżet na budowanie marki, skoro sprzedaż świetnie

nam idzie?

- jak określać miary oceny efektywności działań marketingowych?

- a także jak zrozumieć swoich obecnych i potencjalnych klientów

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
10:30

Wyzwania w komunikacji digital-cele, atrybucja, lejki, analityka, narzędzia

  • Tomasz Sowa, Media Partner, Feno

Dowiesz się jak:

- nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digital

- uwzględnić je przy planowaniu KPI kampanii

- tworzyć lejki sprzedażowe

- poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
11:30

Przerwa na kawę

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
11:50

Content is King? Dobry kontent, czyli jaki ? Strategie komunikacji direct-to- consumer

  • Agnieszka Stelmaszczyk, CEO, Feno

Dowiesz się, czy

- powinieneś stać się wydawcą i produkować angażujący kontent?

- co to znaczy dobry kontent?

- jak zdefiniować miary jakości kontentu?

- jak planować strategię kontentową?

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
12:50

Przerwa na lunch

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
13:50

Jak planować media digital? – przegląd kanałów komunikacji i ocena ich efektywności

  • Tomasz Sowa, Media Partner, Feno

Omówimy wykorzystanie poszczególnych platform digital pod katem realizacji różnych celów komunikacyjnych i biznesowych.

Dowiesz się:

- kiedy, jak i dlaczego wykorzystywać Google, Facebooka, Youtuba i pozostałe

narzędzia komunikacji digital.

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
14:50

Co digital wnosi do komunikacji ATL? Jak budować komunikację Omnichannel

  • Anna Charytoniuk, Digital Manager, Resolution
  • Anna Elwart, Managing Director, Resolution

- Jak łączyć komunikację w mediach tradycyjnych z nowymi kanałami

digitalowymi?

- Jak łączyć podejście „ongoing” i kampanie taktyczne?

- Jak budować spójny ekosystem komunikacji za pomocą różnych form

retargetingu?

- Jakie są możliwości mierzenia wpływu kampanii na Facebooku i Youtubie na świadomość marki i reklam

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace
16:00

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Warszawa, Al. Jerozolimskie 45, Hotel Polonia Palace

Prelegenci

  • Anna Charytoniuk

    Anna Charytoniuk

    Digital Manager Resolution
  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    CEO Feno
  • Anna Elwart

    Anna Elwart

    Managing Director Resolution
  • Anna Uptas

    Anna Uptas

    Category Marketing Manager Unilever
  • Tomasz Sowa

    Tomasz Sowa

    Media Partner Feno

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa

1895 zł netto do 19 listopada

Zarejestruj się

Patron

Patron Medialny