Analiza i planowanie w contact center

Analiza i planowanie w contact center

5 ‑ 6 listopada 2019 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Analiza i planowanie w contact center
 / 5 ‑ 6 listopada 2019 / Warszawa

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w II edycji konferencji:

Analiza i planowanie w contact center.

W trakcie spotkania omówimy najistotniejsze i najbardziej newralgiczne aspekty pracy contact center. Zaprezentujemy od strony analitycznej relacje z pracownikami, klientami i optymalizację pracy działu.

W trakcie spotkania pokażemy:

  • jak tworzyć grafik z podziałem na czynności
  • jak połączyć cele organizacji z oceną kompetencji pracowników
  • jak poznać indywidualne motywacje pracowników
  • jak podnosić efektywność pracy i zarządzanie informacją
  • jak analitycznie budować zaangażowanie pracowników
  • gdzie szukać synergii między kontaktem bezpośrednim a digitalem w pozyskiwaniu klientów
  • pokolenia w roli pracowników
  • jak tworzyć scenariusze awaryjne rekrutacji
  • jak oceniać efektywność kontaktu z klientem

Celem konferencji jest spojrzenie na procesy dziejące się w contact center z analitycznej perspektywy. Chcemy ułatwić Państwu planowanie najważniejszych procesów, by minimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych. Pokażemy jak wyciągać wnioski z danych, nawet tych ,które pozornie wydają się trudne do analizy.

Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia udziału już dziś !









Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa