Analiza, robotyzacja i automatyzacja w contact center
Sztuczna inteligencjaWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
Analiza, robotyzacja i automatyzacja w contact center
Automatyzacja w contact center
AI, boty, predykcja = wyższa jakość obsługi klienta

Wstęp bezpłatny

Współczesne Contact Center to niezwykle dynamiczne środowisko, które odważnie sięga po innowacyjne rozwiązania. Technologie wykorzystywane w obszarze analizy danych, robotyzacji i automatyzacji stale ewoluują, a ich rola w obsłudze klienta jest kluczowa. Voiceboty i chatboty świetnie sprawdzają się także wewnętrznie, wspierając i usprawniając pracę zatrudnionych osób. Umiejętne połączenie tych rozwiązań ze sztuczną inteligencją daje często doskonałe efekty, pozwalając firmom lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, szybciej się rozwijać, zwiększać sprzedaż i zyskiwać przewagę konkurencyjną.  

Jak zmienia się współczesne Contact Center? Zamiany dotyczą najczęściej tych obszarów, które pozwalają na optymalizację kosztów i przeniesienie jakości interakcji z klientami wiele poziomów wyżej. Rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu były poza budżetem wielu firm, dzisiaj są lepiej dopracowane, łatwiejsze w adopcji i znacznie tańsze. 

Transformując organizację cyfrowo, wciąż trzeba pamiętać, że kluczowa jest postawa pracowników. Ich aprobata i zrozumienie dla wprowadzanych zmian są niezbędne do zaangażowania w pracę i efektywnego korzystania z wprowadzonych rozwiązań. Równie istotna jest postawa klientów, którzy będą w stanie docenić najnowocześniejsze rozwiązania jedynie wówczas, jeśli będą dopasowane do ich potrzeb. 

Do wystąpień podczas konferencji zaprosiliśmy ekspertów-praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z prowadzonych wdrożeń. Będziemy mogli posłuchać o:

  • najnowszych technologiach w cyfrowych w zarządzaniu Contact Center
  • bezpieczeństwie danych i etyce we wprowadzaniu rozwiązań AI
  • zaawansowanej analityce danych w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
  • możliwości wykorzystania polskiego LLMa w środowisku biznesowym
  • przeniesieniu obsługi klienta do chmury
  • "zatrudnieniu" sztucznej inteligencji do zespołu
  • robotach usprawniających pracę nowoczesnego CC
  • automatyzacji procesów obsługi klienta i sprzedaży
  • wymogach ustawy o dostępności niektórych produktów i usług.


Serdecznie zapraszamy!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, powitalna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • Barbara Dąbrowska,  project manager, Puls Biznesu
  • 09:05Panel otwierający konferencję: Technologie cyfrowe w zarządzaniu Contact Center dzisiaj i jutro

    • Marcin Sosnowski, Moderator dyrektor zarządzający, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
    • Agnieszka Wrońska,  dyrektor pionu transformacji usług, PKO Bank Polski
    • Artur Zaremba,  AI Strategy Lead, LOCKUS
    • Tomasz Łysiak,  dyrektor ds. Wdrożeń, PZU SA
    • AI w procesach wewnętrznych (analiza danych, prognozowanie, planowane)
    • Wsparcie obsługi klientów (chatboty/vioceboty, automatyczne odpowiedzi na mejle)
    • Roboty w procesach sprzedażowych (przetwarzanie zamówień, tworzenie ofert, aktualizacja danych)
    • Co czeka nas w najbliższym roku?
  • 09:50Jedna rozmowa, wiele możliwości

    • Kamil Owczarek,  head of Data & AI, GFT
    • Jakie możliwości analiz i pozyskiwania informacji daje nam rozmowa w contact center
    • Wykorzystanie danych z rozmowy w analityce klienta
    • Analityka działań chatbotów wspierających działania contact center 
  • 10:30Wykorzystanie polskiego LLM w środowisku biznesowym

    • Sebastian Kondracki,  chief innovation officer, Deviniti
    • Dobór odpowiedniego modelu: zarządzanie talentami LLM
    • Bezpieczeństwo danych klienta: priorytet numer jeden
    • Prosty język w komunikacji: czy zagraniczne modele AI są odpowiednie?
    • Praktyczne zastosowanie LLM w contact center
  • 11:15Przerwa kawowa - czas na networking

  • 11:45Contact Center AI w chmurze

    • Adam Filipowski,  CEO, SkillSavers
    • Michał Kuchno,  CTO, Skillsavers
    • Damian Winkowski,  Software Engineering Manager, LEOCODE
    • Quo Vadis: Contact Center w czasach rewolucji AI
    • Różne podejścia do transformacji CC i które wybrać
    • Czym jest Compound AI i dlaczego to dzisiaj istotne?
    • Jak nadążyć za zmieniającą się technologią?
    • Czym kierować się w wyborze chmury dla rozwiązań CC/AI?
  • 12:25Czy boty marzą o klientach-robotach?

    • Piotr Kempa,  R&D Director, Voice Contact Center
    • Angelika Paprocka,  Business Development Manager, Voice Contact Center

    #case study

    AI w CX z przymrużeniem oka

    • Dedykowani asystenci GPT szkoleni na wewnętrznej bazie wiedzy via Teams (internal communication tool)
    • Boromir - platforma do nadzorowania i zarządzania konsultacjami online
    • Dynamiczny bot do zarządzania przerwami na projektach IN w CC
    • Rosetta - elastyczna analiza niekategoryzowanych danych w CX
  • 13:05AI to najlepszy przyjaciel, nie wróg Twojego zespołu

    • Bolesław Gidziński,  partner zarządzający ds. rozwoju biznesu i technologii, Arteria S.A.

    #case study

    • Boty jako wsparcie w żmudnych, powtarzalnych zadaniach
    • AI i ASR - najlepszy przyjaciel działów monitoringu i szkoleń
    • AI jako wirtualny asystent
    • Promowanie współpracy między człowiekiem a maszyną: Jak zapobiegać wykluczaniu pracowników w erze AI
  • 13:45Przerwa na lunch

  • 14:45Nowe technologie w optymalizacji procesów klienckich. Case studies Gaspolu

    • Rafał Kasprzyk,  kierownik ds. doświadczeń klienta i innowacji, Gaspol SA

    #case study 1

    • Automatyzacja klasyfikacji spraw klienckich

    #case study 2

    • Live chat

    #case study 3

    • Rozwiązania botowe jako sposób na optymalizację procesów 
  • 15:15Etyka i bezpieczeństwo danych jako integralna część strategii wykorzystania sztucznej inteligencji w contact center w kontekście obowiązujących przepisów prawnych

    • dr Michał Nowakowski,  radca prawny, partner AI & CyberSec, ZPLegal, CEO w GovernedAI
    • Odpowiedzialność za działanie AI
    • Prywatność i ochrona danych
    • Przejrzystość decyzji AI
    • Unikanie nierówności i dyskryminacji
  • 16:00Uwzględnianie wymogów Ustawy o dostępności niektórych produktów i usług w procesach obsługi klienta w kontekście prawnym

    • Sylwester Szczepaniak,  radca prawny, of counsel, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
    • Kluczowe wymagania ustawy w kontekście tworzenia produktów i usług
    • Specyficzne wymogi dotyczące dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami
    • Dokumentowanie zapewniania dostępności produktów i usług oraz odstępstw od wymagań ustawy
  • 16:30Zakończenie konferencji

Adam Filipowski

Adam Filipowski

CEO, SkillSavers

Współzałożyciel i prezes SkillSavers.ai, firmy tworzącej kopie zapasowe skilli pracowników przez uczenie modeli AI na bazie ich codziennej pracy. Komercyjnymi wdrożeniami AI w Contact Centers zajmuje się od 2017 roku. Swoje rozwiązania wdrażają dziś głównie dla firm FinTech oraz InsureTech wykorzystując głównie wzorzec hybrydowy pracy człowieka ze wsparciem modeli AI. Rozwijają zarówno własne narzędzia CC jak i elementy do łączenia modeli LLM’owych dla poprawienia jakości i efektywności komunikacji przy jednoczesnej optymalizacji kosztów procesowania AI.

Bolesław Gidziński

Bolesław Gidziński

partner zarządzający ds. rozwoju biznesu i technologii, Arteria S.A.

Z technologią związany od blisko 20 lat, były Prezes Zarządu Trimtab Sp. z o.o., prężnie działającej spółki technologicznej, Był jednym z pomysłodawców powołania do życia Mazowieckiego Inkubatora Technologicznego w 2010 roku, gdzie odpowiadał również za wparcie dofinasowanych startupów. Poza pracą interesuje się Nowymi Technologiami, a prawdziwą pasją jest Squash!a

Rafał Kasprzyk

Rafał Kasprzyk

kierownik ds. doświadczeń klienta i innowacji, Gaspol SA

Ekspert w dziedzinie projektowania i zarządzania Customer Experience z bogatym doświadczeniem w sektorze bankowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym. Obecnie pełni rolę Kierownika ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji w Gaspolu, części SHV Energy, gdzie wraz z Zespołem odpowiada za digitalizację i optymalizację ścieżek klienckich oraz projektowanie nowych modeli biznesowych i innowacji rynkowych. Jego praca skupia się na odnajdywaniu złotego środka pomiędzy potrzebami klientów a celami biznesowymi. Posiada formalne wykształcenie w dziedzinie socjologii, projektowania usług oraz zarządzania projektami AI. Podpis pod zdjęciem:

Piotr Kempa

Piotr Kempa

R&D Director, Voice Contact Center

Piotr Kempa tworzy technologie botów głosowych od 2013 roku. Pracował przy projektach badawczych związanych ze sztuczną inteligencją, finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Piotr jest twórcą Primebota – inteligentnego bota konwersacyjnego, który jest przygotowany na rozmowy nieliniowe, czyli wychodzące poza scenariusz. Od 2019 współpracuje na stałe z firmą Voice Contact Center z grupy OEX. Piotr jest pasjonatem sztucznej inteligencji i ekspertem w łączeniu technologii głosowych z informatycznymi.

Sebastian Kondracki

Sebastian Kondracki

chief innovation officer, Deviniti

Członek podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Ekspert ds. transformacji cyfrowej, specjalizujący się w procesach innowacyjnych i szeroko rozumianej sztucznej inteligencji. Autor książki "Python i AI dla e-commerce". Szef innowacji w Deviniti, jednej z najszybciej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Ekspert w dziedzinie collaborative intelligence oraz współpracy zespołów mieszanych składających się z ludzi i cobotów (AI) w procesach bogatych w wiedzę. Angażuje się w badania wpływu "otwartości" (open data, open science, open source) na rozwój innowacyjności i kreatywności w społeczeństwie i biznesie. Współtwórca projektu SpeakLeash (ˈspix.lɛʂ), znanego również jako Spichlerz – zestawu narzędzi do budowy pierwszego w Polsce obszernego (>1TB) i zróżnicowanego zbioru danych wysokiej jakości. Pomysłodawca i twórca systemu ROC3 (Robotization of Company-Customer Communication), który hiperautomatyzuje procesy związane z komunikacją pomiędzy organizacją a klientami. Współautor raportów branżowych z obszaru AI, takich jak "Otwarte dane a sztuczna inteligencja"(GRAI) czy "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022".

Michał Kuchno

Michał Kuchno

CTO, Skillsavers

Architekt, team leader, konsultant oraz software deweloper z pasją do biznesu i programowania. Uważam, że kod to nie wszystko i największą frajdę sprawia mu dostarczanie wysokiej jakości produktów spełniających założenia biznesowe. Wykorzystuje do tego różnorodne techniki takie jak na przykład Event Storming i Domain Driven Design. Jest również mentorem dla kilkunastu deweloperów, którym pomagam w rozwoju ich kariery. Uwielbia dzielić się wiedzą dlatego po godzinach pisze bloga (Blog - Drycode). Prywatnie ogromny fan motoryzacji.

Tomasz Łysiak

Tomasz Łysiak

dyrektor ds. Wdrożeń, PZU SA

Posiada ponad 22-letnie doświadczenie w branży obsługi klienta, zdobyte na różnych szczeblach zarządzania. Karierę zawodową rozpoczął na stanowiskach operacyjnych w centrach kontaktowych, stopniowo awansując na stanowiska kierownicze związane z obsługą klienta i sprzedażą. Od 2005 roku związany z branżą technologiczną. Był pionierem w uruchamianiu bezpośrednich kanałów sprzedaży dla takich produktów jak ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne w PZU. W 2016 roku rozpoczął przygodę z automatyzacją procesów, wdrażając rozwiązania RPA w Grupie PZU. Obecnie odpowiada za obszar technologii Contact Center w Grupie PZU, IT w PZU Pomoc SA oraz nadzoruje rozwój, automatyzację i robotyzację procesów w obszarze obsługi szkód i świadczeń. Jego celem jest wdrożenie produkcyjne rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (Gen AI) w obszarze back office, co pozwoli na dalszą optymalizację procesów i poprawę efektywności działania.

Michał Nowakowski

dr Michał Nowakowski

radca prawny, partner AI & CyberSec, ZPLegal, CEO w GovernedAI

Doktor nauk prawnych i radca prawna z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarze innowacji finansowych oraz nowych technologii. Partner w Kancelarii ZP Zackiewicz & Partners, gdzie odpowiada za obszar AI oraz cyberbezpieczeństwo, a także CEO i współzałożyciel GovernedAI, spółce technologicznej tworzącej bezpieczne rozwiązania dla systemów i modeli sztucznej inteligencji. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze wdrażaniem przepisów i regulacji dotyczących danych oraz tzw. sztucznej inteligencji oraz budowaniu w organizacjach rozwiązań data governance i data management. Pracował zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym, gdzie zdobywał doświadczenie przy realizacji projektów wdrożeniowych uwzględniających szeroko rozumiane ryzyka ICT oraz outsourcing i ochronę prywatności. Był związany także z instytucjami finansowymi, w tym bankami, gdzie doradzał m.in. zespołom R&D, bezpieczeństwa oraz IT. Autor książek, artykułów naukowych i prelegent na licznych konferencjach i wydarzeniach branżowych. Pod koniec roku ukaże się jego książka „Sztuczna inteligencja w sektorze finansowym”, w której poruszone zostały wątki bezpiecznego i efektywnego wdrażania sztucznej inteligencji. Prowadzi też wykłady na studiach podyplomowych, m.in. na Politechnice Warszawskiej, w Szkole Głównej Handlowej i INP PAN. Prywatnie miłośnik kodowania i uczenia maszynowego, a także biegów górskich.

Kamil Owczarek

Kamil Owczarek

head of Data & AI, GFT

Od ponad 10 lat związany z analityką. Wywodzi się z dziedziny Inżynierii Danych, ale od lat pracuje też z Machine Learningiem i Sztuczną Inteligencją, tak on premises, jak i w środowiskach chmurowych. Osobiste motto: “dane mają zawsze większą wartość niż dostrzegasz”, stara się przekuwać w pomoc klientom w docenieniu i wykorzystaniu wartości ukrytej w danych. Jako Head of Data, odpowiada w GFT za ofertę Data / AI i biznes development w tym obszarze. Prywatnie fan podróży, gotowania i narciarstwa.

Angelika Paprocka

Angelika Paprocka

Business Development Manager, Voice Contact Center

Doświadczony ekspert z wieloma sukcesami w obszarze sprzedaży, Customer Experience (CX), zarządzania operacyjnego oraz kontroli i optymalizacji procesów. Od 2023 roku związana z OEX Voice Contact Center, gdzie odpowiada za rozwój sprzedaży na rynkach międzynarodowych.

Marcin Sosnowski

Marcin Sosnowski

dyrektor zarządzający, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Odpowiedzialny za nadzór merytoryczny nad działaniami SMB w obszarze zdalnej komunikacji z klientami oraz za rozwój projektów i inicjatyw realizowanych dla branży contact center. Nadzoruje m.in. konkurs branżowy Polish Contact Center Awards, program edukacyjny Studium Menedżer Contact Center (organizowany wspólnie przez SMB i Wydział Zarządzania UW), a także szkolenia, warsztaty i konferencje organizowane przez stowarzyszenie. Inicjuje i rozwija programy standaryzacji działania na rynku CC, certyfikacji tego rynku, a także raportów i opracowań branżowych. W latach 2001-2012 związany był z sektorem outsourcing CC, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland, w których odpowiadał zarówno za obszary obsługi klienta i sprzedaży, jak i za koordynację działań poszczególnych lokalizacji operacyjnych spółek w grupie. Był także zaangażowany w działania firmy dostarczającej systemy teleinformatyczne dla CC oraz firmy świadczącej usługi szkoleniowe i doradcze w tym obszarze (zarówno na potrzeby wewnętrzne grupy, jak i w formie usług zewnętrznych). Jest ekspertem w zakresie organizacji działania struktur zdalnej komunikacji z klientami. Uczestniczy w projektach doradczych dla jednostek CC, prowadzi szkolenia, ale przede wszystkim stara się integrować branżę w ramach działań SMB. Uczestnik różnorodnych wydarzeń i inicjatyw branżowych, jako prelegent lub moderator, m.in. prowadzi cykl #PozaSkryptem, w ramach którego rozmawia z ekspertami branży CC i pokrewnych. Posiada wiedzę nt. standardów zarządzania CC, również z rozwiniętych rynków zachodnich. W ramach różnorodnych projektów współpracuje z profesjonalistami z wiodących europejskich organizacji takich, jak FEDMA, ECCCO, CCMA (UK), jest m.in. jurorem w konkursie European Contact Center and Customer Service Awards.

Sylwester Szczepaniak

Sylwester Szczepaniak

radca prawny, of counsel, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Radca prawny, legislator, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu). Doradzał w kilkudziesięciu projektach wdrożenia rozwiązań paperless (w tym w HR), elektronicznej administracji w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie koordynował projekty legislacyjne m.in. związane z ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawę o doręczeniach elektronicznych oraz uczestniczył w pracach nad wdrożeniem przepisów z zakresu identyfikacji elektronicznej, dostępności cyfrowej oraz cyberbezpieczeństwa. Posiada doświadczenie w projektach wykorzystania chmury obliczeniowej (m.in. w sektorze regulowanym Komunikatem KNF) oraz współtworzył ramy prawne i organizacyjne chmury obliczeniowej w sektorze publicznym. m.in. w ramach programu Wspólnej Infrastruktury Informacyjnej Państwa. Współtworzył przepisy dostosowujące polski system prawa do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Jest autorem lub współautorem licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących obszarów jego specjalizacji. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu ochrony danych osobowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Laureat w 2019 r. Konkursu Rising Stars – Prawnicy Liderzy Jutra.

Damian Winkowski

Damian Winkowski

Software Engineering Manager, LEOCODE

Przedsiębiorca, żeglarz, biegacz, pozytywnie myślący. Odpowiedzialny W LEOCODE za tworzenie elementów Contact Center oraz workflowy, które używane są w rozwiązaniach dostarczanych przez Skillsavers. Odpowiedzialny za partnerstwa i nowe projekty AI oraz tworzenie rozwiązań korporacyjnych. Fan AI i nowych technologii. ExGoogler, obieżyświat. Fan Danii i kierunków Skandynawskich. W wolnych chwilach spędza czas z dzieciakami i przyjaciółmi nad morzem (Gdynia)

Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

dyrektor pionu transformacji usług, PKO Bank Polski

Doświadczony lider instytucji finansowej skoncentrowany na podnoszeniu skuteczności procesów i efektywności kosztowej organizacji w obszarze obsługi i operacji. Manager zorientowany na współpracę i wyniki osiągane przez zespół. Innowator z potwierdzoną umiejętnością tworzenia i rozwijania strategii działania oraz osiągania zakładanych rezultatów z użyciem automatyzacji i robotyzacji procesów. Inspirowana re-engineeringiem i ciągłym doskonaleniem procesów rozpoczęła transformację usług operacyjnych w PKO Banku Polskim i GKB. Odpowiedzialna zarówno za poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej jak i za sprzedaż produktów consumer finance i ubezpieczeń. Zarządza rozproszonymi, wielozadaniowymi zespołami w strukturze 3k+. Współtworzy strategię banku i prowadzi inicjatywy strategiczne. Promuje w organizacji zarządzanie jakością i jakość zarządzania, przykłada dużą uwagę do budowania nowoczesnej kultury organizacyjnej. Pracuje z pasją i energią kierując się przekonaniem, że “Management is doing things right; leadership is doing the right things.”

Artur Zaremba

Artur Zaremba

AI Strategy Lead, LOCKUS

Menager w branży IT z ponad 30 letnim doświadczeniem w branży ERP, projektach administracji publiczne i inwestycyjnej. Od 5 lat prowadzi projekty nastwione na włączenie rozwiań AI w procesy biznesowe. Kierował projektami m.in sugerowania strategii inwestycyjnej, wyszukiwania dofinasowania dla jednostek naukowych i innowacyjnych, automatycznego generowania aplikacji low-code . Ostatnio w Lockus pracuje nad strategię budowy i implementacji produktów opartych o AI dla CC. W szczególności dotyczy to Speech Analysis, chatbotów, voicebotów, asystentów konsultanta. W jego zainteresowaniach jest też włączanie informacji pozyskanych przez CC w polityki zarządzania danymi.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Barbara Dąbrowska

Barbara Dąbrowska

Project Manager

48538639961

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Automatyzacja w contact center

Wstęp bezpłatny

Automatyzacja w contact center

Wstęp bezpłatny

Automatyzacja w contact center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Automatyzacja w contact center

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa