
Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych
25 października 2022 / Warszawa
1795 zł netto do 9 września
2295 zł netto do 25 października
Automatyzacja procesów w centrach usług wspólnych
/ 25 października 2022 / Warszawa / 1795 zł netto Zarejestruj się
Cel
Reprezentujesz SSC lub BPO ? Chcesz poznać jakie rozwiązania w zakresie automatyzacji wdrożyli reprezentanci centrów usług wspólnych ? Zależy Ci by uczyć się na doświadczeniach innych i uniknąć błędów. Dołącz do nas 25 października w Warszawie.
Liczne case studies, możliwość wymiany doświadczeń, przygotowania się do automatyzacji lub poprawienia własnych procesów to tylko niektóre z mocnych stron wydarzenia.
Dowiesz się m.in:
- Dlaczego automatyzować procesy
- Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
- Jak przygotować procesy do automatyzacji
- Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
- Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
- Jak szacować oszczędności
- Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
- Jak Citizen development może uzupełnić tradycyjną automatyzację procesów
- Czy automatyzacja się opłaca
- Jak stosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i jaką niesie to za sobą odpowiedzialność i ryzyka prawne
Dołącz do nas, poznaj doświadczenia wielu firm z zakresu automatyzacji , zapytaj, podyskutuj, by wrócić do firmy z gotowymi pomysłami i odpowiedziami na ważne pytania.
Zgłoś swój udział już dziś !
Program
Wtorek, 25 października
Rejestracja Uczestników, poranna kawa
- 30 min.
Przywitanie Uczestników
- 10 min.
Automatyzacja procesów w SSC/BPO okiem eksperta
- Wiktor Doktór, Head of Pro Progressio
- Jakie są obecne trendy w automatyzacji procesów w branży?
- Jak wielu dostawców realnie decyduje się na takie działania?
- Czy dla którejś branży jest to „must have”, a czy któraś ma jeszcze czas na ten krok?
- Jakie są obustronne korzyści wdrażania automatyzacji i czy automatyzacja procesów może przynosić realne oszczędności dla biznesu?
- 30 min.
Przygotowanie do wdrożenia świadomej automatyzacji w centrum usług wspólnych i BPO
- Szymon Stadnik, CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
- Dlaczego automatyzować procesy?
- Jak zidentyfikować procesy do automatyzacji
- Jak przygotować procesy do automatyzacji
- Jakie technologie wybrać do automatyzacji procesów
- 45 min.
Case study optymalizacji procesu automatyzacji we Frista
- Marcin Kolasa, IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
- Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz, Customer Service Project Manager, FRISTA
- Najpierw optymalizuj proces później automatyzuj - Jakie są możliwości dzisiejszych automatyzacji i co powinniśmy automatyzować
- Z jakich technologii korzystamy i co automatyzujemy w Frista
- Jak rozpoczynamy automatyzację – szacowanie oszczędności, mapa procesu, proces developmentu (samodzielnie lub z partnerem), bliska współpraca z właścicielem procesu
- Proces Consignment u naszego klienta – jak wyglądała sytuacja przed i po
- 45 min.
Przerwa na kawę i networking
- 20 min.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta w CUW
- Piotr Kempa, R&D Director, OEX VCC
- Piotr Krawczyk, Business Development Manager, OEX VCC
- Jak rozwój automatyzacji i robotyzacji wpłynie na rozwój usług customer service?
- Czy boty zastąpią ludzi, czy będą stanowiły uzupełnienie i wsparcie procesów sprzedażowo - obsługowych?
- Czy i jak rozwój sztucznej inteligencji wpłynie na procesy obsługi – jaka czeka nas przyszłość?
- 45 min.
Jak skutecznie automatyzować procesy w SSC w oparciu o technologie RPA, AI i inne narzędzia low-code
- Mariusz Pietrzak, Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
- Efektywne podejście do automatyzacji procesów
- Czy automatyzacja się opłaca - blaski i cienie automatyzacji
- Przykłady realizacji automatyzacji – case study:
Automatyzacja procesów bankowych
Automatyzacja procesu księgowania faktur
Automatyzacje w obszarze HR
- 45 min.
"Czy sztuczna inteligencja może skutecznie obsłużyć klienta? Case study telefonicznych kontaktów z pacjentami
- Dawid Wójcicki, założyciel i CEO spółki Vee S.A.
- Kim jest Vee
- Doświadczenie w realizacji przez Vee celów biznesowych klientów (obszary działania, procesy, efekty biznesowe)
- Postawione przed Vee cele biznesowe wdrożeń w branży medycznej
- Vee jako element łańcucha obsługi pacjenta
- Osiągnięte rezultaty wdrożeń
- Realizowana przez Vee standaryzacja doświadczenia w obszarze potwierdzana terminów
- 45 min.
Przerwa na lunch
- 45 min.
Digitalizacja HR poprzez upskilling, automatyzację i citizen development
- Sebastian Szachnowski, Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
- Automatyzacja procesów HR
- Digitalizacja procesów HR i paperless HR
- Zespoły produktowe i uspskilling pracowników
- Citizen development jako uzupełnienie tradycyjnej automatyzacji procesów
- 45 min.
Wykorzystanie machine learningu w wykrywaniu e-maili phishingowych w bankowości -case study
- Pascal Głowacki, Data Scientist, Standard Chartered
- 45 min.
Robotyzacja i automatyzacja w SSC i BPO - aspekty prawne
- Tomasz Zalewski, Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
- Modele kontraktowe korzystania z rozwiązań automatyzujących pracę
- Prawne due diligence przed wyborem rozwiązania
- Automatyzacja a dotychczasowe umowy licencyjne na oprogramowanie
- Stosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – odpowiedzialność, ryzyka prawne
- 45 min.
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Pascal Głowacki
Data Scientist, Standard Chartered
-
Piotr Kempa
R&D Director, OEX VCC
-
Marcin Kolasa
IT Director/Senior IT Customer and Business Manager, FRISTA
-
Piotr Krawczyk
Business Development Manager, OEX VCC
-
Mariusz Pietrzak
Prezes Zarządu, PKP Energetyka CUW
-
Katarzyna Rudnicka-Kuśnierz
Customer Service Project Manager, FRISTA
-
Szymon Stadnik
CEO firmy outsourcingowej ITELENCE
-
Sebastian Szachnowski
Dyrektor ds. digitalizacji People Services, Volvo Group
-
Dawid Wójcicki
założyciel i CEO spółki Vee S.A.
-
Tomasz Zalewski
Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird
-
Wiktor Doktór
Head of Pro Progressio
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1795 zł netto do 9 września
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy