Badanie NPS w CX - jak w pełni wykorzystać jego potencjał?

Badanie NPS w CX - jak w pełni wykorzystać jego potencjał?

5 czerwca 2020 / online

Cel

NPS to jedna z ulubionych miar jakości doświadczeń klienta. Jest badaniem oceny jego lojalności w stosunku do firmy.

Wskaźnik NPS (Net Promoter Score) jest narzędziem, które ma pomóc w zarządzaniu jakością, a przede wszystkim ma generować wzrost satysfakcji odbiorców.

Metoda mierzenia relacji z klientami NPS pomaga wejść organizacjom na ścieżkę stałego wzrostu.


Wskaźnik NPS opiera się na jednym krytycznym pytaniu i jednym kluczowym wyniku. A jednak pozwala na uzyskanie kompleksowej informacji na temat tego, co o firmie sądzą jej klienci. Choć ma już blisko 17 lat, wskaźnik ten nie traci na popularności, a wręcz przeciwnie: wciąż rozwija się podejście oparte na pomiarze skłonności do rekomendacji wśród klientów. Także na rynku polskim obserwujemy nowe trendy w tym badaniu, które warto znać i stosować.


Dzięki udziałowi w webinarium dowiesz się:


  • jak wykorzystać w pełni potencjał tego badania
  • jak dopasować jego rodzaj do specyfiki firmy
  • jak analizować wyniki badania i jak je raportować.


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager