BIZNES W MEDIACH, czyli jak powinien wyglądać PR Finansowy

BIZNES W MEDIACH, czyli jak powinien wyglądać PR Finansowy

12 grudnia 2013 / Warszawa, GPW, ul. Książęca 4

BIZNES W MEDIACH, czyli jak powinien wyglądać PR Finansowy
 / 12 grudnia 2013 / Warszawa

Cel

Przyjdź i dowiedz się jak przygotować strategię komunikacji finansowej Twojej firmy i jak efektywnie ją realizować!

Public relations ma przede wszystkim na celu budowanie szeroko rozumianego- pozytywnego wizerunku firmy na rynku. W dzisiejszych czasach jest to niezwykle ważny obszar działań, decydujący m.in. o liczbie zaufanych klientów, inwestorów czy kooperantów. Ale czy można uznać, że PR firmy funkcjonuje na różnych płaszczyznach i na każdej z nich należy położyć inny nacisk?

Naszym zdaniem TAK! Jedną z najważniejszych płaszczyzn jest PR finansowy, który może być niezwykle trudną dziedziną public relations. Jak zatem budować strategię komunikacji finansowej i jak dostosowywać informacje do kanałów komunikacyjnych? Jak, kiedy i o czym mówić, by budować pozytywny wizerunek naszej firmy?

Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź na warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów z rynku!

Do tej pory, nasze wydarzenia PRowe zgromadziły 345 uczestników z 74 firm z całej Polski. Zaufali nam m.in.: Asseco, Bacardi-Martini, Bartek, Bayer Schering Pharma, Canal+ Cyfrowy, Carrefour, Dax Cosmetics, Decathlon, Drutex, Energa, Ernst&Young, EFL, PEC, Getin Bank, Allegro, Lotos, Hbo, Herbapol, Hoop, IBM,Ikea, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Lux Med, NBP, Netia Holdings, Nokia, Orbis Biuro Podróży, PGE, Philips Lighting Poland, Piotr I Paweł, PKP, Poczta Polska S.A., Provident, Raben, Renault, Siemens Finance, TAURON, TP S.A., Telewizja Polska, Totalizator Sportowy, Tramwaje Warszawskie, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Vistula Group, Volkswagen, Wolters Kluwer Polska, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, Żywiec Zdrój/Grupa Danone.


W trakcie warsztatów m.in.:

  • Aktualna sytuacja na rynku mediów i najnowsze trendy komunikacyjne
  • Budowanie efektywnej Strategii Komunikacji Finansowej
  • Rozróżnianie kanałów informacyjnych w zależności od informacji
  • Możliwe sposoby prezentacji wyników finansowych, czyli jak nie bombardować "śmieciowymi" informacjami
  • Rozmowy o finansach w radiu i TV
  • Działanie "na żywo" z korzyścią dl firmy
  • Jak, gdzie i kiedy pisać o sytuacji finansowej firmy
  • Możliwe kryzysy i jak przekuć je w zysk

Warsztat skierowany jest do:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Finansowych
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

Zapraszamy do udziału w Warsztatach!


Anna Tyra- Project Manager

Magdalena Marczak - Project Manager


Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

GPW, ul. Książęca 4


Warszawa

Patron Medialny