BRAND Design & Development

BRAND Design & Development

28 ‑ 29 lutego 2012 / Warszawa, Radisson Blu Centrum

BRAND Design & Development
 / 28 ‑ 29 lutego 2012 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo, MARKA jest najszybszym i najbardziej skutecznym środkiem komunikacji z klientami. Poprzez nazwę, symbol i design umacnia pozycję firmy na konkurencyjnym rynku, wpływa na efektywność sprzedaży, wzbudza lojalność odbiorców i zaufanie do produktów firmy oraz ułatwia wprowadzanie nowych produktów. Podobnie jak produkt, marka przechodzi różne cykle życia i wymaga ciągłego podejmowania działań, które mają utrzymać ją „na topie”. Dobry BRAND jest jednym z najważniejszych aktywów firmy, którego wartość określa akceptacja klientów i reputacja, jaką się wśród nich cieszy. Za każdą marką stoi myśl, idea, intencja, które za pomocą języka designu reprezentują jej interesy. Bo design to język komunikacji między marką a Konsumentem. To język XXI wieku


Konferencja Brand Design & Development to idealne miejsce do zrozumienia skutecznych strategii budowania silnej i wyrazistej marki.
W oparciu o inspirujące case studies i żywe przykłady rynkowe m.in.: IBM, Samsung, Frugo, Żywiec, wskażemy:

  • W jakim otoczeniu funkcjonuje nasza marka, do kogo i co powinna komunikować i za pomocą jakich narzędzi
  • Dlaczego firmy decydują się na odświeżenie identyfikacji wizualnej i jaki jest biznesowy cel takich zmian
  • Kto odpowiada za architekturę marki i koncepcję New Product Development
  • W jaki sposób marka wpływa na biznes i kiedy tworzy jego wartość
  • Jak najskuteczniej pracować nad identyfikacją wizualną firmy, a jak nad opakowaniami
  • Jak wykorzystać koncepcję brand managera i kreację designera w tworzeniu silnej i znanej marki – najistotniejszego elementu kapitału każdej firmy

Dwa ostatnie dni lutego to najlepszy czas na efektywne poznanie sekretów udanych rebrandingów, o których było głośno na rynku w ostatnich miesiącach: Netia, Onet, Barlinek, Lotnisko Chopina, Sygnity.


Spotkanie szczególnie dedykujemy:

  • Brand managerom,
  • Designerom
  • Managerom odpowiedzialnym za kreację i komunikację marketingową
    oraz Dyrektorom, Kierownikom, Managerom ds.:
  • marketingu
  • wizerunku marki
  • zarządzania marką
  • produktu
  • new product development
    a także przedstawicielom
  • agencji marketingowych
  • domów mediowych
  • firmom doradzającym w zakresie działań marketingowych

Program Konferencji powstał dzięki merytorycznej pomocy Dragon Rouge.

Każdy uczestnik Konferencji otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Radisson Blu Centrum


Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Medialny