Brand Innovation

Brand Innovation

24 ‑ 25 listopada 2016 / Warszawa, Business Link PGE Narodowy

Brand Innovation
 / 24 ‑ 25 listopada 2016 / Warszawa

Cel

Dynamika rynków, krajowego i zagranicznych, wymusza nowe rozwiązania w planowaniu, produkcji, zarządzaniu wiedzą o konsumentach oraz interakcji z nimi. Aby wyprzedzić konkurencję i zdobyć nowych klientów, musisz reagować szybko i wyróżnić się.

Proponujemy Ci niezawodne narzędzie, dzięki któremu zyskasz trwałą przewagę konkurencyjną, czyli design w jego biznesowym wymiarze. Potencjał strategii rozwoju i ekspansji budowanych w oparciu o design, można z powodzeniem wykorzystać w niemal w każdej branży.

Nie przegap okazji i już dziś zgłoś swój udział w konferencji BRAND INNOVATION 24-25 listopada. Weź udział w wykładach oraz sesjach warsztatowych:

  • Nauczysz się łączyć kreatywność z myśleniem strategicznym
  • Dowiesz się, jak zarządzać informacjami o klientach, aby tworzyć pożądane przez nich produkty
  • Odkryjesz design, jako świadomą strategię, dzięki której wzmocnisz rozpoznawalność swojej marki
  • Poznasz charakterystykę rynków zagranicznych, dzięki czemu zaplanujesz ekspansję
  • Dzięki licznym case studies opanujesz wiedzę o praktycznych narzędziach, które wykorzystasz w swojej pracy


Wymień poglądy!
Przyjmij dużą dawkę inspiracji!
Poznaj profesjonalistów z pasją!


Dołącz do nas w listopadzie.

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager

Puls Biznesu

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager

Miejsce

Business Link PGE Narodowy


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron

Patron Medialny