CANVA jako narzędzie do komunikacji wizualnej Twojego biznesu

CANVA jako narzędzie do komunikacji wizualnej Twojego biznesu

15 kwietnia 2021 / online

149 zł netto do 15 kwietnia (cena udziału online)

Cel

Chcesz tworzyć grafiki, posty, animacje lub inne materiały wizualne, które będą się profesjonalnie prezentować i wzmacniać wizerunek Twojej marki?

Chcesz działać w social mediach i zadbać o ciekawą oprawę wizualną swojej firmy?

Nie musisz posiadać żadnych umiejętności w zakresie tworzenia grafik. Z Canvą stworzysz ciekawe projekty, również będąc amatorem!

Jeśli chcesz poznać możliwości tworzenia materiałów wizualnych, które pomogą odziać Twoje działania w wirtualne wdzianko weź udział w webinarze "CANVA jako narzędzie do komunikacji wizualnej Twojego biznesu", a dowiesz się jak szybko, sprawnie i ciekawie tworzyć posty, animacje, materiały pdf, relacje, e-booki i wiele innych.

Ponadto podczas szkolenia online:

  • dowiesz się czym jest przeglądarkowa aplikacja Canva
  • poznasz różne rodzaje formatów, jakie można stworzyć w programie
  • dostaniesz wskazówki, jak wykorzystać program do oprawy wizualnej biznesu
  • dowiesz się, jak przygotować moodboard swojej marki
  • nauczysz się atrakcyjnie prezentować informacje w formie graficznej
  • poznasz możliwości tworzenia grafik na dostępnych gotowych szablonach
  • dowiesz się, jakich błędów graficznych unikać tworząc projekty

Całość webinarium będzie miała interaktywny charakter.

Niezależnie od tego czy tworzysz grafiki na potrzeby swoich działań codziennie, czy jedyne od czasu do czasu, to szkolenie online jest dla Ciebie. Doświadczona w kwestii tworzenia materiałów wizualnych, kompetencji cyfrowych oraz prowadzeniu biznesu online trenerka Hanna Salhi przekaże szereg informacji odnośnie tego jak Canva może odmienić Twój biznes.

Po webinarze otrzymasz materiał PDF, przydatny przed rozpoczęciem samodzielnej pracy w Canvie. Otrzymasz również 15-minutową sesję z trenerem Hanną Salhi, podczas której skonsultujesz swoje dotychczasowe grafiki i możliwości zastosowania Canvy w swoich działaniach!


Program

Czwartek, 15 kwietnia

19:00 21:00

CANVA jako narzędzie do komunikacji wizualnej Twojego biznesu

  • Hanna Salhi, trenerka biznesu i przedsiębiorca, Canvastycznie
  • Wprowadzenie, rejestracja konta użytkownika
  • Różne rodzaje kont - Canva Free i Canva PRO
  • Podstawowe ustawienia konta użytkownika
  • Indywidualna identyfikacja wizualna w Canvie - stwórz swój moodboard
  • Gotowe szablony - możliwości ich wykorzystania i edycji
  • Prezentacja formatów, które możesz stworzyć w Canvie
  • Canva jako wsparcie dla twojego biznesu
  • Sesja pytań i odpowiedzi


  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Hanna Salhi

    Hanna Salhi

    trenerka biznesu i przedsiębiorca Canvastycznie
    Właścicielka marki Canvastycznie oraz menadżer działań międzynarodowych firm w kwestii biznesu online. Specjalizująca się w tematach: identyfikacja wizualna marki, budowanie wirtualnego wizerunku marki, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby prezentacji online, kompetencje cyfrowe dla biznesu, obsługa programów i aplikacji dla biznesu online. Prowadzi sesje indywidualne jak również kursy i szkolenia grupowe. W ramach marki Canvastycznie tworzy kursy online oraz narzędzia ułatwiające cyfryzację i automatyzację treści przedsiębiorstw. Grafika to pasja z dzieciństwa, która dziś zyskała zupełnie nowy wymiar. Osobista misja to szerzenie wiedzy w kwestii rozwoju kompetencji cyfrowych przedsiębiorców. Podczas szkoleń pokazuje krok po kroku jak szybko tworzyć grafiki, które są estetyczne i profesjonalne. Doradza jak korzystać z ogólnodostępnych narzędzi do rozwoju i wzmocnienia pozycji biznesowej firmy.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 15 kwietnia

Zarejestruj się