CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021

CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021

12 maja 2021 / online

1495 zł netto do 12 maja (cena udziału online)

Cel

Dyrektorzy Operacyjni są dziś ważnymi filarami w swoich organizacjach. Aby sprostać wymaganiom organizacyjnym i tworzyć firmę konkurencyjną na rynku, COO przewodzą inicjatywom strategicznym, napędzają innowacje oraz tworzą kulturę sprzyjającą transformacji.

Wielowymiarowość tego stanowiska wymaga od Dyrektorów Operacyjnych połączenia wiedzy merytorycznej z wieloma umiejętnościami.

Z myślą o Państwa potrzebach już po raz 3 mamy zaszczyt zaprosić Państwa na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym – CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2021, które odbędzie się 12 maja 2021 r. w formule online.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych prelegentów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy niezbędne w pracy nowoczesnego Dyrektora Operacyjnego.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych Dyrektorom Operacyjnym. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Podczas Konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Jakie kluczowe problemy operacyjne stoją dziś przed firmami?
  • Jak osiągnąć doskonałość operacyjną poprzez wykorzystanie AI i RPA?
  • Jak wykorzystać analizę danych do ulepszenia strategii biznesowej, zwiększenia doskonałości operacyjnej oraz uzyskania przewagi konkurencyjnej?
  • Jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego?
  • Jak wykorzystać Lean, aby przeprowadzić zmiany w organizacji?
  • Jak budować autorytet lidera?
  • Jakich błędów unikać podczas wystąpień publicznych online?
  •  Jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż - m.in: Bergman Engineering, Adamed Pharma , Getin Noble Bank, LOTTE Wedel 
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Środa, 12 maja

08:25

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
08:30

PANEL DYSKUSYJNY – Kluczowe problemy operacyjne, przed jakimi dziś stoi Twoja firma – jak przetrwać i rozwijać się w niepewnych czasach?

  • Edyta Glezner, Dyrektor Operacyjny, Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
  • Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • Patryk Osęka, Dyrektor Operacyjny, AutoMapa Sp. z o.o.
  • Jarosław Raj, COO, Członek Zarządu, Vox Capital Group
  • Sebastian Czechyra, Operations Director, Green Caffè Nero
  • zwinny, twórczy, innowacyjny – nowa rola COO w 2021
  • najlepsze praktyki pokonywania pandemicznych przeciwności
online, ,
09:15

Robotyzacja & Automatyzacja - najlepsze praktyki. Cyfrowa transformacja i rewolucja technologiczna – osiągnięcie doskonałości operacyjnej poprzez wykorzystanie AI i RPA

  • Andrzej Możejko, Dyrektor Operacyjny, Eurowash Sp. z o.o
  • cyfryzacja i automatyzacja jako katalizator ciągłego doskonalenia
  • optymalizacja i automatyzacja procesów
online, ,
10:00

Business Intelligence a Dyrektor Operacyjny

  • Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Adamed Pharma S.A.
  •  zarządzanie dużymi zbiorami danych i informacjami kluczem to przewidzenia ryzyka w obszarze operacyjnym
  • wykorzystanie analizy danych do wsparcia decyzji strategicznych i operacyjnych
  • narzędzia analityczne do zarządzania danymi
online, ,
10:45

Przerwa

online, ,
11:00

Project Management - jak wykorzystać metodologię zarządzania projektami realizując zadania w pracy Dyrektora Operacyjnego

  • Rafał Trzaska, Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • jak skutecznie określać cele w projekcie i w jaki sposób je rozliczać?
  • jak umiejscawiać w czasie poszczególne etapy projektu?
  • jak wyważyć podział obowiązków w projekcie?
  • budżet projektu - jak go dobrze stworzyć i nadzorować?
  • jak uwzględnić ryzyko i zmienność przy określeniu strategii projektu?
  • zespół projektowy – jak budować zaufanie i efektywnie zarządzać również nie swoimi pracownikami?
  • metody komunikacji i przepływ informacji w projekcie z uwzględnieniem zespołów międzynarodowych i rozproszonych
online, ,
11:45

Nowe metody pracy. Co Chief Operating Officer może wykorzystać z Agile?

  • Michał Serwa , Magenta Business Consulting
  • jakich błędów uniknąć realizując zwinne podejście po raz pierwszy w Twojej firmie?
  • na co zwrócić szczególną uwagę podczas transformacji?
  • dlaczego COO pełni ważną rolę w tym procesie?
online, ,
12:30

Wykorzystaj Lean, aby projektować i przeprowadzać zmiany

  • jak zarządzać zmianami w firmie, aby obyło się bez uszczerbku dla wyników biznesowych Twojej firmy?
  • efektywne zarządzanie zmianą – od czego znacząc i jak skutecznie ją osiągnąć?
  • czego potrzebuje zespół przechodzący przez zmianę?
  • budowanie silnego zespołu w warunkach zmiany
  • wpływ Dyrektora Operacyjnego na eliminację oporu przed zmianą
online, ,
13:15

Przerwa

online, ,
13:30

Hybrydowy model pracy - jak go skutecznie przygotować i sprawnie zarządzać?

  • Aleksandra Bielecka, Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji, Getin Noble Bank S.A.
  • hybrydowy model pracy - wybór czy nowa rzeczywistość? 
  • standaryzacja vs elastyczność – jaki model wybrać? 
  • jak zdalnie oceniać pracę i dbać o efektywność ?
  • jak „ożywić” zdalną komunikację?
online, ,
14:15

Chief Operating Officer komandosem do zadań specjalnych - co na to prawo?

  • Andrzej Springer, Radca Prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Mirosława Żytkowska-Kocik, Adwokat, Wspólnik, BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy
  • relacje ze spółką, zarządem i pracownikami
  • odpowiedzialność spółki i COO za przeprowadzenie zmiany. Z której strony może paść cios?
  • ubezpieczenie menadżerskie
  • organizacja współpracy COO z kancelarią i wewnętrznym działem prawnym
online, ,
15:00

Przerwa

online, ,
15:15

Dyrektorze Operacyjny - inspiruj i motywuj do działania! Trening umiejętności przywódczych

  • Sławomir Kluszczyński, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent, LOTTE Wedel sp. z o.o.
  • cechy przywódcy, które pozwolą osiągnąć sukces
  • transparentna komunikacja jako podstawa wiarygodności lidera
  • komunikacja na odległość – efektywne metody porozumiewania się w rozproszonym zespole
  • techniki przekazywania informacji zwrotnych i negatywnych komunikatów
  • jak skutecznie motywować i angażować Twoich pracowników?
  • moc coachingu – jak coaching może pomóc Ci w zbudowaniu angażującego zespołu?
  • rola lidera w czasie kryzysu
  • jak skutecznie przygotować zespół na czas kryzysu i budować jego zaufanie?
online, ,
16:00

14 zasad wystąpień on-line, czyli jak uniknąć błędów większości mówców

  • Krzysztof Jakubowski , wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania

Zdarza się, że wystąpienia on-line stają się “medium towarzyszącym”. Nasi odbiorcy niby słuchają, ale w tym samym czasie korzystają z mediów społecznościowych, piszą na czacie, czytają artykuły, przeglądają maile. Jedną z przyczyn są błędy popełniane przez większość mówców. Błędy, które potrafią zniechęcić nawet najbardziej wyrozumiałych słuchaczy.

Podczas wystąpienia przedstawię najczęstsze błędy oraz sposoby na ich uniknięcie.

online, ,
16:45

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym – na co powinien być gotowy każdy Dyrektor Operacyjny?

  • Magdalena Zwolińska, Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka, Lighthouse
  • dlaczego trzeba myśleć o zagrożeniach i czy można uniknąć kryzysu?
  • specyfika komunikacji w kryzysie w  2021 roku
  • najczęściej popełniane błędy – co może sprowadzić nas na manowce?
  • kiedy mleko się już rozleje – jak skutecznie zarządzać sytuacją kryzysową?
  • kryzysowa prewencja – czyli lepiej zapobiegać niż leczyć
  • z tarczą czy na tarczy? Przykłady dobrze i źle zarządzonych kryzysów
online, ,
17:30

Zakończenie Konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Aleksandra Bielecka

    Aleksandra Bielecka

    Dyrektor Zarządzająca, Obszar Operacji Getin Noble Bank S.A.
  • Sebastian Czechyra

    Sebastian Czechyra

    Operations Director Green Caffè Nero
  • Edyta Glezner

    Edyta Glezner

    Dyrektor Operacyjny Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa
  • Krzysztof Jakubowski

    Krzysztof Jakubowski

    wieloletni dziennikarz radiowy, prowadzący podcast Sztuka gadania
  • Sławomir Kluszczyński

    Sławomir Kluszczyński

    Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Prokurent LOTTE Wedel sp. z o.o.
  • Andrzej Możejko

    Andrzej Możejko

    Dyrektor Operacyjny Eurowash Sp. z o.o
  • Patryk Osęka

    Patryk Osęka

    Dyrektor Operacyjny AutoMapa Sp. z o.o.
  • Jarosław Raj

    Jarosław Raj

    COO, Członek Zarządu Vox Capital Group
  • Bartłomiej Rodawski

    Dr n. ekon. Bartłomiej Rodawski

    Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Adamed Pharma S.A.
  • Michał Serwa

    Michał Serwa

    Magenta Business Consulting
  • Andrzej Springer

    Andrzej Springer

    Radca Prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Rafał Trzaska

    Rafał Trzaska

    Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Bergman Engineering Sp. z o.o.
  • Magdalena Zwolińska

    Magdalena Zwolińska

    Ekspertka ds. Komunikacji Kryzysowej, Partnerka Lighthouse
  • Mirosława Żytkowska-Kocik

    Mirosława Żytkowska-Kocik

    Adwokat, Wspólnik BWHS Wojciechowski, Springer i Wspólnicy

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1495 zł netto do 12 maja

Zarejestruj się