online
Konferencja
11 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2022
None
praktyczne aspekty / duża dawka inspiracji

Cel

Dyrektorze Operacyjny!

Zastanawiasz się, jak zarządzać procesami operacyjnymi w trudnym i niepewnym czasie?

Chcesz sprawdzić, jaki wpływ na zarządzanie Twoją firmą ma aktualna sytuacja ekonomiczna w Polsce i na świecie?

Nie wiesz, jak angażować i inspirować swoich pracowników? Jak zbudować silny zespół oraz jak utrzymywać dobre relacje z ludźmi?

Chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywać analitykę danych, sztuczną inteligencję oraz automatyzację w procesach operacyjnych?

Zastanawiasz się, jak budować elastyczne łańcuchy dostaw, aby radzić sobie w sytuacjach awaryjnych?

Chcesz dowiedzieć się, jak utrzymać i pozyskać nowych pracowników w kontekście turbulencji na rynku pracy w skutek wysokiej inflacji?


Stworzyliśmy dla Ciebie IV edycję konferencji CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2022, najważniejszą na polskim rynku platformę wymiany doświadczeń dla Dyrektorów Operacyjnych. Dołącz do grona ekspertów i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: Medicover, ESA logistika Polska, KUKE, Stock Spirits Group czy Traficar.

Przed każdym Dyrektorem Operacyjnym stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia, dlatego spotkajmy się 11 kwietnia 2022 r.podczas konferencji CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT 2022. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy COO, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panele dyskusyjne
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Przedstawiamy innowacyjne rozwiązania!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online