Churn i skuteczne narzędzia retencyjne.

Churn i skuteczne narzędzia retencyjne.

25 ‑ 26 lutego 2014 / Warszawa, Redakcja, Puls Biznesu

Churn i skuteczne narzędzia retencyjne.
 / 25 ‑ 26 lutego 2014 / Warszawa

Cel

W obliczu rosnącej konkurencyjności i wyzwań stojących przed wysokimi wymaganiami klientów względem produktów i jakości obsługi klienta problem migracji klienta staje się priorytetowy do rozwiązania. Raz utracony klient rzadko powraca. Budowanie więzi i lojalności konsumenta jest trudne i wymaga dużej elastyczności oraz szybkiej reakcji na zachowania naszych klientów. Migracja klientów tzw. churn dotyka coraz więcej branż. Z tymi trudnościami zmagają się firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, banki, dostarczyciele energii, sieci sprzedaży detalicznej.

Przeciwdziałanie migracji klientów jest koniecznością, ponieważ pozyskanie nowego klienta jest dużo droższe niż utrzymanie starego. Dbałość o naszych dotychczasowych klientów rozpoczyna się od analizy i monitorowania satysfakcji klientów, wnikliwego badania ich potrzeb. Zaawansowane metody statystyczne pomagają wspierać analizę zachowań i preferencji klientów.

Na praktycznym warsztacie dowiedzą się Państwo:

Kiedy rozpocząć walkę o klienta?

Jaka jest relacja między odejściem klientów a jakością obsługi klienta i sprzedaży?

Jak obsługa reklamacyjna wpływa na odejście klienta?

Jak reklamację obrócić w sukces lojalnościowy?

Jakie są sprawdzone modele retencyjne?

Warsztaty prowadzone na case study przez praktyków z branży ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej i energetycznej.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:

Przedstawicieli sektora: telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego, bankowego, FMCG, energetycznego, sieci sprzedaży.

Dyrektorów, kierowników i specjalistów:

- ds. utrzymania klienta

- ds. obsługi klienta, obsługi posprzedażowej

- ds. sprzedaży i marketingu

- ds. reklamacji

- ds. rozwoju produktu, biznesu

- ds. relacji i komunikacji z klientem

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Joanna Gębska

Project Manager

Miejsce

Redakcja, Puls Biznesu


Warszawa

Patron Medialny