Coaching w Contact Center

Coaching w Contact Center

Coaching w Contact Center
 / 11 czerwca 2013 / Warszawa

Cel

Zapraszamy na warsztat o skutecznych i sprawdzonych strategiach coachingowych szczególnie w sytuacji, kiedy pracownicy nie spełniają naszych oczekiwań. Dowiedz się jak być menedżerem, który w pozytywny sposób wpływa na pracowników, szczególnie w sytuacjach kryzysowych i trudnych. Nasz warsztat pomoże w rozszerzeniu kompetencji menedżerskich i nauczy pewności siebie w obszarze coachingu.

Pokażemy sprawdzone techniki coachingowe pozwalające:

  • zwiększyć efektywność zespołu,
  • poprawić komunikację z pokoleniem Y,
  • zwalczyć efekt „zablokowania” pracowników,
  • szybciej i umiejętniej reagować na tzw. zachowania trudne.

Wiedza zdobyta podczas warsztatów „ Coaching w Contact Center” pozwoli w wyraźny sposób zmniejszyć koszty związane z niewłaściwym rozpoznaniem problemu oraz ignorowaniem szkodliwych procesów występujących w zespole, skutecznie korzystać z informacji zwrotnych płynących od pracownika. Pozwoli odkryć i udoskonalić technikę stosowania konstruktywnej krytyki oraz pozytywnego wzmocnienia.

Program merytoryczny i charakter warsztatów jest odpowiedzią na obecne wyzwania kadry menedżerskiej zarówno dla osób już korzystających z tej metody jak również wszystkich, którzy są przed procesem wprowadzenia metody coachingowej w swoich zespołach.

Do udziału w warsztatach zapraszamy dyrektorów i menedżerów działów:

  • contact center,
  • call center,
  • sprzedaży i marketingu,
  • obsługi klienta,
  • obsługi klienta masowego,
  • windykacji telefonicznej,
  • telemarketingu,
  • telesprzedaży,
  • reklamacji.

Zapraszam do udziału w Warsztacie!
Magdalena Marczak - Junior Project Manager


Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Hotel Hyatt Regency


Warszawa

Patron Medialny