Contact Center Team Management

Contact Center Team Management

28 ‑ 29 listopada 2017 / Warszawa, Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1

Contact Center Team Management
 / 28 ‑ 29 listopada 2017 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

wiem, jak ogromnym wyzwaniem jest zbudowanie i efektywne zarządzanie działem Contact Center. Charakter i specyfika pracy telemarketera wpływa na jego zaangażowanie, motywację i przywiązanie do firmy. Dlatego tak ważne w tym przypadku jest efektywne zarządzanie ludźmi i stworzenie przyjaznych, ale przede wszystkim dostosowanych do ich potrzeb, warunków pracy.

Zapraszam więc na praktyczny warsztat, podczas którego najlepsi eksperci oraz trenerzy opowiedzą o skutecznych i sprawdzonych strategiach zarządzania działem Contact Center. Podczas spotkania, dowiecie się Państwo, jak z powodzeniem zarządzać działem CC, jak zatrudniać, jak motywować oraz w jakie narzędzia uzbroić pracowników, żeby mogli jak najefektywniej realizować założone cele. Całe spotkanie opierać się będzie na czterech praktycznych blokach tematycznych dotyczących największych wyzwań menedżera Contact Center. Nie zabraknie praktycznych ćwiczeń, podczas których będziecie mieć szansę dokładnego zrozumienia przedstawianych koncepcji.

Zapraszam serdecznie do udziały w Warsztatach!

Magdalena Marczak - Makowska
Project Manager, Puls Biznesu

UWAGA! Wszyscy uczestnicy mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu. W chwili wjazdu na parking trzeba pobrać bilet i w momencie wyjazdu udać się z tym biletem do recepcji, podając nazwę wydarzenia.


Podczas warsztatów zaprezentujemy 4 praktyczne bloki:

REKRUTACJA W CONTACT CENTER
EFEKTYWNE ZARZĄDZENIE LUDŹMI
MOTYWACJA I WYPALENIE ZAWODOWE
OPTYMALIZACJA PROCESÓW - CO MIERZYĆ W CONTACT CENTER?

Prowadzący warsztat:


Tomasz Czyż, Country Manager, Consultant, Hancock Training
Ewa Czarnecka, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Voice Contact Center Sp.zo.o.
Kamila Krawczyk – Strawińska, trener, obsługa klienta, sprzedaż i call center, Hillway Training & Consulting
Rafał Jarosz, ekspert call/contact center i CRM; trener biznesowy, menedżer i konsultant, Hillway Training & Consulting

Do udziału zapraszamy:


Dyrektorów Call/Contact Center
Managerów Call/Contact Center
Team Leaderów Call/Contact Center
Analityków Call/Contact Center


Zapewniamy uczestnikom warsztatów bezpłatny parking na terenie hotelu.


KONTEL to wyłączny dystrybutor słuchawek nagłownych B2B Plantronics w Polsce. Od prawie trzydziestu lat pomaga budować contact centra, wyposażając telemarketerów w ich narzędzie pracy. Kontel w swojej ofercie kładzie duży nacisk na usprawnienie komunikacji między ludźmi, dzięki czemu znajdziemy w niej rozwiązania telefonii VoIP i wideo- i audiokonferencyjne. Więcej na: www.kontel.pl


Plantronics od 50 lat jest pionierem komunikacji głosowej dedykowanej klientom B2B i B2C. Od słuchawek UC, CC, przez zestawy Bluetooth, Plantronics zapewnia bezkompromisową jakość, znakomite doświadczenia i wysokiej jakości usługi. Rozwiązania te wykorzystywane są przez każdą firmę z rankingu 100 największych przedsiębiorstw magazynu Fortune, a także przez operatorów centrów alarmowych, kontrolerów ruchu lotniczego oraz konsumentów z całego świata. Więcej na: www.plantronics.com

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1


Warszawa

Partner

Patron Medialny