Content Marketing Strategies MasterClass

Content Marketing Strategies MasterClass

8 grudnia 2020 / online

Cel

Content Marketing Strategies Masterclass to całodniowa, praktyczna konferencja online z tworzenia skutecznych strategii content marketingowych, skupionych na generowaniu sprzedaży. Poprowadzą ją polscy eksperci, praktycy, na co dzień zajmujący się pracą z contentem w wielu różnych branżach. Dzięki temu uczestnicy zyskają szerokie spectrum wiedzy praktycznej oraz gotowe i sprawdzone narzędzia oraz taktyki. Prowadzący skupia się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk.

Dowiedzą się między innymi:

  • Czym jest, a czym nie jest content marketing i dlaczego warto inwestować w media własne
  • Jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, która realnie przełoży się na sprzedaż
  • Jak wyznaczyć cel działań, zrobić analizę konkurencji i zbudować buyer personę
  • Jak mierzyć skuteczność: konwersje i zwrot z inwestycji
  • Jak zwiększyć sprzedaż, ruch i rozpoznawalność marki
  • Jak tworzyć i optymalizować pod SEO wyróżniające się treści: blog, social media, native advertising
  • Jak zintegrować paid i earned media
  • Jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content
  • Jakie narzędzia najefektywniej pomagają w pracy
  • Jakie są trendy na 2021, w co inwestować czas i czy tylko w content
  • Jak przekonać zarząd do wdrożenia działań content marketingowych

Praktyczna wiedza, inspirujace przykłady, doświadczeni prowadzący stanowią o sile i wyjątkowości tego wydarzenia.

Po konferencji możliwe są także następujące benefity:

  1. Check lista KPI biznesowych i jakościowych firmowana przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  2. Exel do analizy konkurencji i własnych miejsc komunikacji
  3. Kalendarz contentowy
  4. 10 godzin konsultacji do wykorzystania w ciągu 3 m-cy po szkoleniu
  5. Narzędziownia contentowca: narzędzia, które podnoszą naszą efektywność, z czego korzystać, a z czego możemy spokojnie zrezygnować bez szkody dla naszej pracy – zestawienie do pobrania z komentarzem praktyków, firmowana przez SCMP
  6. Dostęp do narzędzi analitycznych: trial
  7. Raport 2020: Trendy Digital Marketing: Konsument, Technologia, Marketing


Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim reprezentantom działów marketingu, ekspertom social media, działów e-commerce oraz wszystkim osobom zainteresowanym podniesieniem swoich kompetencji w obszarze content marketingu.


KONFERENCJA BIERZE UDZIAŁ W PROGRAMIE RECERTYFIKACJI DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA 20 A PRELEGENT 40 PKT RECERTYFIKACYJNYCH.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner Merytoryczny

Patron