CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
 / 12 ‑ 13 grudnia 2016 / Warszawa

Cel

"Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów" Albert Einstein

Doświadczenie Klienta jest kluczowym elementem w zakupowym procesie decyzyjnym. Czy Klient kupi ponownie lub czy z grona różnych, nowych dla niego marek wybierze właśnie nasze usługi zależy od tego, w jaki sposób będzie postrzegał naszą markę. Stoi za tym bardzo prosty mechanizm, na którym opiera się Customer Experience Management.

Sposób w jaki potraktowany zostanie Klient to doświadczenie, które wzbudza emocje. Pozytywne emocje dają podstawę do zbudowania relacji z Klientem, a im silniejsze – tym większe piętno na nim odcisną. Istnieje wówczas duże prawdopodobieństwo, że Klient podejmie pozytywne dla marki decyzje zakupowe. Gdy negatywne – odpowiedź Klienta będzie równie dotkliwa dla marki. Także w formie negatywnych rekomendacji.

Istnieje mnóstwo miejsc (punktów styku), w których możemy dobrze lub źle doświadczyć Klienta podczas jego współpracy z naszą organizacją. Im bardziej chcemy Klienta zachwycać naszą obsługą – tym drobniejsze kwestie muszą stać się przedmiotem poprawy.

W obecnych czasach, firmy nie mogą porównywać się i czerpać inspiracji wyłącznie w zakresie swojej branży! Klient, będąc odbiorcą wielu produktów i usług, porównuje je także na poziomie różnych funkcji i w ten sposób buduje swoje oczekiwania. I tutaj – im bardziej chcemy Klienta przekonać do siebie – tym większą spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z Klientem musimy zapewnić.

Kluczem do budowy pozytywnego doświadczenia klienta jest zrozumienie jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb oraz oczekiwań i przełożenie ich na bieżącą obsługę w każdym momencie współpracy. A to zadanie dla całej organizacji!


Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak
Project Manager


Partner:

System and Electronic Development FZCO (SEDCO)

Firma SEDCO jako pierwsza zaczęła się zajmować innowacjami z zakresu podróży i zarządzania doświadczeniami klienta. Firma SEDCO powstała w 1983 roku w celu spełnienia rosnących potrzeb przedsiębiorstw z zakresu nowoczesnych produktów i rozwiązań IT. Obecnie firma koncentruje się na zapewnieniu kompleksowego systemu Customer Experience Management (CEM), który utrzymując zadowolenie klienta przeprowadzi go przez wszystkie etapy jego podróży w placówkach obsługi.

SEDCO posiada duże doświadczenie w projektowaniu i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań IT dla biznesu, zaczynając od sprzętu, kończąc na rozbudowanych systemach enterprise.

Produkty firmy SEDCO są wykorzystywane przez czołowe organizacje w ponad 50 krajach na świecie

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny