online
Forum
29 ‑ 30 marca 2023
29 ‑ 30 marca 2023
Customer Relations Forum
Customer Relations Forum
Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem

Cel

Budowanie długotrwałych i dobrych zrazem relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią w mediach społecznościowych, zależy tylko od nas.

To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „Customer Relations Forum”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.


Podczas konferencji:

POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania dobrych, długotrwałych relacji z klientami w czasach kryzysu

POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w obliczu olbrzymiej inflacji

DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć lub zmieniać strategie budowania relacji z klientem w kryzysie gospodarczym, bez szkody dla klienta i wizerunku marki 

POSŁUCHAMY o prostej i efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka

UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów 

OMÓWIMY możliwość efektywnego wykorzystania robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem

ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu

➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów

A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków!


Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • działów marketingu
  • działów utrzymania klienta
  • działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
  • działów sprzedaży 
  • działów ds. rozwoju produktu, biznesu
  • działów ds. relacji i komunikacji z klientem
  • działów customer experience 
  • agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner Merytoryczny