
795 zł netto do 30 marca
Customer Relations Forum
Zarejestruj sięCel
Budowanie długotrwałych i dobrych zrazem relacji z klientem ma olbrzymi, jeśli nie kluczowy, wpływ na powodzenie biznesu. Zaraz po tym jakiej jakości usługę lub produkt mamy do zaoferowania, to to w jaki sposób poznamy, zaciekawimy, zadbamy, a nawet pożegnamy na chwilę naszego klienta, w dużej mierze zdeterminuje jego późniejsze decyzje zakupowe. To czy zostanie z nami na dłużej, czy poleci nam swoim bliskim znajomym lub czy podzieli się o nas dobrą opinią w mediach społecznościowych, zależy tylko od nas.
To nie są puste slogany, którymi opatrzyliśmy się przez ostatnie lata, zwłaszcza w czasach szalejącej inflacji, kryzysu gospodarczego czy inaczej mówiąc – w czasach nieustających zmian.
Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej konferencji „Customer Relations Forum”, która odbędzie się 29-30 marca w formule online. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Skupimy się na wymianie doświadczeń, ale przede wszystkim na poznaniu sprawdzonych narzędzi i sposobów na skuteczne budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientem.
Podczas konferencji:
➔ POZNAMY najlepsze rynkowe przykłady budowania dobrych, długotrwałych relacji z klientami w czasach kryzysu
➔ POROZMAWIAMY o tym czego potrzebuje współczesny klient, zwłaszcza w obliczu olbrzymiej inflacji
➔ DOWIEMY SIĘ w jaki sposób tworzyć lub zmieniać strategie budowania relacji z klientem w kryzysie gospodarczym, bez szkody dla klienta i wizerunku marki
➔ POSŁUCHAMY o prostej i efektywnej komunikacji z klientem oraz o tym czy jest możliwe szukanie złotego środka
➔ UMIEJSCOWIMY rolę inflacji oraz kryzysu w poziomie retencji klientów
➔ OMÓWIMY możliwość efektywnego wykorzystania robotyzacji oraz AI w budowaniu relacji z klientem
➔ ZAPREZENTUJEMY doskonałe przykłady świadomego zarządzania danymi na temat klienta w czasach kryzysu
➔ Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ również nad tym, jak funkcjonować w biznesie oszczędniej, jedynie nie marnując niepotrzebnie czasu, budżetów oraz naszych zasobów
A to wszystko w towarzystwie znakomitych ekspertów-praktyków!
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- działów marketingu
- działów utrzymania klienta
- działów obsługi klienta oraz obsługi posprzedażowej
- działów sprzedaży
- działów ds. rozwoju produktu, biznesu
- działów ds. relacji i komunikacji z klientem
- działów customer experience
- agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego oraz contact center
Program
Prelegenci
-
Agnieszka Balcer-Thinlay
Lead Product Researcher, OLX
-
Tomasz Bartnik
partner, strateg, One Eleven
-
Krzysztof Białkowski
Director Regional Marketing, Zalando
-
Mariusz Gromada
Departament Wiedzy o Kliencie, Bank Millennium S.A.
-
Izabella Hernik
Ekspert ds. komunikacji marketingowej, Dział komunikacji marketingowej i PR, DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
-
Joanna Hirsz
Senior Consultant Customer, Employee, Patient Experience, GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl
-
Anna Kotuniak-Partycka
MBA Executive, Consumer Experience Manager & Strategic Lead, Philip Morris
-
Jonasz Kulej
Chief Product Officer, Tylko
-
Alina Magowska
UX Design & Insights Director, Allegro
-
Mirosław Mikłos
Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU
-
Moderatorka Agnieszka Mróz
Service Designer / User researcher / Design thinking facilitator, Service Sandbox
-
Łukasz Murawski
wykładowca, doradca, autor
-
Andrzej Mytych
praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży na rynku finansowym i FMCG, ex. YOPE, AVON i Aviva
-
Adam Nowak
Loyalty Marketing Manager, Electrolux for CEE region
-
Łukasz Pawłyszyn
CX Training Team, Allegro
-
Katarzyna Racka
radca prawny, wspólnik w BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
-
Agnieszka Radawiec
Chief Marketing and Digital Officer, OBI Poland
-
Marcin Rzeczkowski
Digital Development Director, Human2Human Sp. z o.o.
-
Maciek Sancewicz
praktyk CX z kilkunastoletnim doświadczeniem w kilku branżach: telco (Play), bankowość (BNP Paribas), retail (MediaMarkt)
-
Aga Szóstek
strategiczna projektantka doświadczeń i autorka "Strategii Umami" oraz "Leadership by Design"
-
Anna Szymczak-Fabianowska
Managing DirectorManaging Director, Minima Advertising People
-
Małgorzata Wierzbicka
CMO, Maczfit
-
Magdalena Wiśniewska
dyrektor pionu wdrażania innowacji, MGI Polska sp. z o.o
-
Kasper Yearwood
Data Intelligence & Customer Insights Director, Empik Group
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
795 zł netto do 30 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy