Dashboardy i analiza menedżerska z arkuszem - zmagania menedżera CC

Dashboardy i analiza menedżerska z arkuszem - zmagania menedżera CC

Dashboardy i analiza menedżerska z arkuszem - zmagania menedżera CC
 / 29 ‑ 30 listopada 2016 / Warszawa

Cel

Drogi Menedżerze Call Center!

Tabele, wykresy, dane, analizy, raporty… to wszystko stanowi nieodzowny element pracy menedżera Call Center. Niejednokrotnie wymaga się od Ciebie licznych analiz, raportów, często „na wczoraj”.

  • Masz system, z którego możesz wygenerować wiele danych i potrzebnych informacji, ale czy wszystkie?
  • Czy jesteś w stanie zautomatyzować proces raportowania?
  • Czy Tworzone przez Ciebie raporty są kompletne?
  • Czy uwzględniają wszystkie dane?
  • Czy finalnie adresat Twojego raportu i analiz jest z nich zadowolony i jest w stanie odczytać wszystko, co chciałby odczytać?
  • A może po prostu brakuje Ci takiego systemu?

Oczywiście naprzeciw Twoim oczekiwaniom wychodzą producenci wielu rozwiązań technologicznych. My natomiast mamy dla Ciebie znacznie lepsze rozwiązanie - unikalny warsztat: Dashboardy i analiza menedżerska z arkuszem!

Czym jest Dashboard? Dashboard to nic innego, jak określony rodzaj raportu, na którym przedstawione są kluczowe informacje i najważniejsze wskaźniki Twojego działu powiązane z celami biznesowymi Twojej organizacji. Informacje te są umieszczone na jednym ekranie lub jednej kartce.

Czy Dashboard jest rzeczywiście przydatny? TAK! Jest to bowiem raport, który przedstawia kluczowe informacje i pozwala na natychmiastowe podjęcie decyzji. Bez względu na to, czy podejmujesz decyzje strategiczne dla dużej korporacji, zarządzasz codzienną pracą średniego lub niewielkiego zespołu, rozwiązanie to jest idealne dla Ciebie.

Co jest przewagą tego warsztatu? Przede wszystkim to, że nauczysz się PRAKTYCZNEGO wykorzystania dashboardów i analizy menedżerskiej. Nie, nie potrzebujesz specjalistycznego oprogramowania, zaawansowanych technologii. Jedyne, czego potrzebujesz to komputer z arkuszem kalkulacyjnym. Zobaczysz, że bez ponoszenia kosztów, jesteś w stanie wykonać najbardziej skomplikowane analizy, przygotować raporty i podejmować kluczowe decyzje.

Czekamy na Ciebie 29-30 listopada 2016 w Warszawie!

Rafał Szary

Project Manager


Każdy z uczestników powinien posiadać własny komputer z arkuszem kalkulacyjnym Excel.


W trakcie warsztatów uczestnicy:

  • zaprojektują strukturę wskaźników adresującą konkretne cele biznesowe,
  • przeanalizują powiązania między poszczególnymi wskaźnikami oraz scenariusze decyzyjne,
  • zbudują prototyp pulpitu i przeniosą go do arkusza kalkulacyjnego,
  • wykorzystają dodatkowe funkcje arkusza pomocne przy analizie danych dla zabieganego menadżera.

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów Call/Contact Center
  • Managerów Call/Contact Center
  • Team Leaderów Call/Contact Center
  • Analityków Call/Contact Center
  • Wszystkie osoby z CC odpowiedzialne za analizy i raporty

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Rafał Szary

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa


Warszawa

Patron Medialny