Design Thinking w biznesie

Design Thinking w biznesie

1 lipca 2021 / online

Cel

Słyszałeś o Design Thinking, ale nie wiesz, co to jest albo czy ta metoda może Ci się do czegoś przydać?

Design Thinking jest metodą, która pozwala wdrażać rozwiązania, odpowiadające na głębokie potrzeby użytkowników.

Korzystając z metody Design Thinking organizacje oszczędzają czas i pieniądze w procesie projektowania rozwiązań oraz minimalizują ryzyko porażki.

Podczas warsztatu przechodzisz przez wszystkie etapy metody: empatię, definiowanie, generowanie i selekcję pomysłów, prototypowanie i testowanie. Poznajesz w praktyce najważniejsze narzędzia dla każdego z tych etapów. Pracując w interdyscyplinarnym zespole wypracowujesz rozwiązania na realne wyzwanie biznesowe.

Dla tych, którzy chcą:

  • znaleźć lepszy model biznesowy na obecne czasy
  • szybciej rozwiązywać problemy
  • zmniejszyć ryzyko porażki swoich rozwiązań
  • zwiększyć zaangażowanie swojego zespołu
  • prowadzić efektywne spotkania

Dowiesz się jak:

  • poznać potrzeby Twoich użytkowników
  • właściwie zdefiniować problem
  • wymyślić skuteczne rozwiązania
  • sprawdzić, czy rozwiązanie się przyjmie

Nauczysz się jak:

  • odkrywać prawdziwe potrzeby odbiorców Twojego rozwiązania (procesu, produktu lub usługi)
  • zaprojektować pozytywne doświadczenie użytkowników Twoich rozwiązań
  • rozwiązywać złożone i nieoczywiste problemy
  • sprawić, że spotkania będą nawet 30 razy bardziej produktywne
  • zwiększać szanse powodzenia innowacyjnych projektów
  • zdobyć mindset innowatora, który pozwoli Ci dostrzegać nowe szanse rynkowe
  • oszczędzać zasoby: czas, wysiłek i pieniądze w procesach tworzenia innowacji
  • zrobić pierwszy krok do budowania otwartej i kreatywnej kultury swojej organizacji

Do udziału w warsztacie zapraszamy:

  • managerów i zespołów produktu
  • managerów i zespołów marketingu
  • managerów i zespołów customer experience
  • managerów i zespołów obsługi klienta
  • managerów i zespołów innowacji
  • managerów i zespołów HR
  • przedstawicieli instytucji publicznych
  • zarządzających organizacjami pozarządowymi
  • przedsiębiorców i właścicieli startupów


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online