Digital Customer Care

Digital Customer Care

9 ‑ 10 września 2020 / Warszawa

1995 zł netto do 12 czerwca

2495 zł netto do 10 września

Cel

Twój klient sprawdzając stan konta w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.


Czy wiesz, że Twój klient w kanale cyfrowym zwraca uwagę, by: >> jego problem został rozwiązany za pomocą jednej interakcji >> otrzymał szybką i terminową odpowiedź >> komunikacja z nim była spersonalizowana pod jego potrzeby a >> serwis cyfrowej obsługi klienta miał pełną jego historię


Potencjał technologii cyfrowej jest ogromny z każdej perspektywy w obsłudze klienta i działaniach firmy. Zmień swoje rozumienie Digital CX biorąc udział w międzybranżowej konferencji i inspiracjom od praktyków obsługi klienta, z takich firm jak m.in.: Coca-Cola, Coty, BNY Mellon, Play.


Trwa bezustanny wyścig o zdobycie serc i umysłów klientów, przywiązanie ich do marki. Tylko te firmy, które będą wykorzystywały w swoich działaniach kanały cyfrowe i dbały o cyfrowych klientów zostaną ostatecznym zwycięzcą. Wyróżnij się na tle konkurencji, naucz się za pomocą jakich narzędzi i działań Twoja cyfrowa strategia zachwyci konsumentów, przekona do współpracy i poprawi zyski. Weź udział w konferencji, zyskaj wiedzę i wejdź w nową cyfrową erę działań w zakresie obsługi klienta!

Program

Prelegenci

  • Monika Bieńkowska

    Monika Bieńkowska

    Customer Care Manager Coca Cola Hellenic Botting Company
  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Jerzy Kalinowski

    Jerzy Kalinowski

    Doradca Zarządu KPMG
  • Radosław Rejsel

    Radosław Rejsel

    Head of Design Innovatika
  • Michał Stachura

    Michał Stachura

    Senior Manager Innovatika
  • Jakub Weber

    Jakub Weber

    Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
  • Ilona Witczak-Wilińska

    Ilona Witczak-Wilińska

    Senior Marketing Specialist Canon
  • Małgorzata Witon

    Małgorzata Witon

    Customer Experience Director Huawei
  • Ewa Żaczek

    Ewa Żaczek

    Global Change Mgmt. & CX Manager Coty

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 12 czerwca

Zarejestruj się

Patron Medialny