Digital Customer Experience

Digital Customer Experience

22 czerwca 2021 / online

Cel

Sytuacja pandemiczna zmieniła zachowania klientów, a tym samym zmusiła firmy, aby mocno skupiły się na kanałach cyfrowych. Wydaje się, iż cyfryzacja doświadczeń klienta nigdy nie była tak niezbędna, jak obecnie. Przedsiębiorstwa muszą zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia, nawiązać z nimi dobre relacje i budować ich długotrwałe zaangażowanie. A to wszystko z wykorzystaniem innowacji, nowych technologii i zaawansowanej analityki. Te firmy, które skorzystają z bogactwa technologii zyskają serca konsumentów oraz osiągną przewagę nad konkurencją.

Zapraszamy do udziału w 1-dniowej konferencji online Digital Customer Experience, podczas której pokażemy najlepsze praktyki wdrażania digital CX. Eksperci z takich firm jak Billennium, mBank, Santander Bank Polska, OLX Group, Grupa Pracuj, Oriflame, SAP dostarczą Państwu licznych inspiracji, które będziecie mogli przenieść i wdrożyć w swoich organizacjach.

Podczas konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Jak zmieniły się zachowania konsumentów w „nowej” rzeczywistości?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzyły się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klienta?
  • Jak projektować wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia klienta w formule online?
  • Jak angażować klientów poprzez kanały cyfrowe?
  • Jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
  • Jak zapewnić sobie prawo do zbierania i wykorzystania danych dotyczących CX?
  • Jak efektywne wykorzystać analizę danych do usprawnienia CX?
  • Jak cyfrowa technologia kształtuje Twoją obsługę klienta?
  • Jak wykorzystać AI, ML i inne nowe technologie do tworzenia jeszcze lepszej cyfrowej obsługi klientów?
  • Jak powinna wyglądać strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż 
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online