
Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami
27 września 2022 / Online
wstęp bezpłatny
Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami
/ 27 września 2022 / Online / wstęp bezpłatny Zarejestruj sięCel
Konsumenci wymagają od marek wzniesienia się na nowy poziom dojrzałości cyfrowej, by lepiej rozumieć ich potrzeby i szybciej na nie reagować. Szybko zmieniające się otoczenie, a wraz z nim wymagania klientów w sieci, stawiają przed szefami marketingu coraz więcej wyzwań. Przewagę konkurencyjną w takiej cyfrowej rzeczywistości buduje się dziś najskuteczniej w oparciu o doskonalenie doświadczeń klientów z marką.
Na te pytania odpowiemy wraz z ekspertami w dziedzinie komunikacji digital marketingowej podczas naszej konferencji, na którą zapraszamy szefów marketingu marek konsumenckich.
Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu Digital Friendly Brand Index.
Badanie zostało zrealizowane przez DELVE Partners - międzynarodową firmę doradczą wyspecjalizowaną w digital marketingu oraz polską agencję badawczą PBS. Celem tego unikalnego w skali kraju badania było zrozumienie, co konsumenci cenią dziś najbardziej w komunikacji cyfrowej z markami, a co zwyczajnie im się nie podoba. Na podstawie tej wiedzy powstała definicja marki „digital friendly”, czyli takiej, która cieszy się sympatią, a co za tym idzie, również lojalnością swoich klientów.
Raport podsumowujący badanie zawiera ranking firm, które konsumenci ocenili jako najbardziej przyjazne w wielokanałowej komunikacji cyfrowej - Digital Friendly Brand Index.
Program
Wtorek, 27 września
Otwarcie konferencji
- Prowadząca: Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- prezentacja przebiegu konferencji
- przedstawienie ekspertów
- 5 min.
[PANEL DYSKUSYJNY] Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z cyfrowymi klientami
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- 30 min.
Które marki na polskim rynku są digital friendly i podbijają serca konsumentów? [RAPORT Digital Friendly Brand Index]
- Prelegentka: Anna Sierakowska, Global Head of Marketing, DELVE
- Prelegentka: Aleksandra Morawska-Wagner, Key Account Manager, PBS Sp. z o.o.
- ogólnopolska premiera raportu Digital Friendly Brand Index
- co charakteryzuje marki digital friendly wg polskich konsumentów?
- ile komunikatów marketingowych dla klienta tygodniowo to za dużo, czyli co robią, a czego unikają marki uznane przez konsumentów za przyjazne cyfrowo?
- dlaczego personalizacja to już nie tylko trend rynkowy, a realne oczekiwanie konsumentów?
- 30 min.
[KEYNOTE SPEECH] Digital friendly brand w praktyce - jak rozpędzić maszynę marketingową zorientowaną na większy wzrost i przychody?
- Greg Sobiech, Global CEO and Founder, DELVE Partners
- personalizacja komunikacji marketingowej - światowe trendy vs. polska rzeczywistość
- personalizacja w świecie bez cookies, czyli rola 1st party data w digital marketingu
- od klientocentryczności do personalizacji - jak dane i technologia współpracują na rzecz udoskonalania podróży klienta z marką?
- jakie korzyści biznesowe odnoszą firmy skutecznie personalizujące komunikację z konsumentami i klientami?
- 15 min.
Cyfrowa transformacja marketingu: jak dane w chmurze napędzają nowoczesne i klientocentryczne strategie marketingowe?
- Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE
- wszystko, co musisz wiedzieć o swoich klientach: czym są Customer Data Platforms i dlaczego to najlepszy punkt cyfrowej transformacji marketingu?
- jakiego rodzaju wiedzę możesz uzyskać z połączenia danych marketingowych w chmurze?
- mikrosegmentacja, personalizacja i sztuczna inteligencja w służbie optymalizacji cyklu życia klienta - jakiego rodzaju projekty możesz uruchomić, posiadając CDP?
- w jaki sposób zbierać i aktywować dane w chmurze - od czego zacząć i jakich korzyści biznesowych się spodziewać?
- 15 min.
Skuteczna personalizacja a większe przychody ze sprzedaży w ecommerce. [CASE STUDY z polskiego rynku]
- Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE
- 30 min.
Marka digital friendly - perspektywa liderów rynku
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- Adam Jankowski, E-Commerce Integration Manager, IKEA Polska
- przedstawiciel firmy , Europa Ubezpieczenia
- 60 min.
Podsumowanie konferencji
- Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
- 15 min.
Prelegenci
-
przedstawiciel firmy
Europa Ubezpieczenia
-
Adam Jankowski
E-Commerce Integration Manager IKEA Polska
-
Aleksandra Morawska-Wagner
Key Account Manager PBS Sp. z o.o.
-
Anna Sierakowska
Global Head of Marketing DELVE
-
Greg Sobiech
Global CEO and Founder DELVE Partners
-
Beata Tomaszkiewicz
dziennikarka Puls Biznesu
-
Michał Wrąbel
Ekspert DELVE
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
wstęp bezpłatny
Zarejestruj się-
DELVE
“From data and technology to customer centric marketing strategy”. Międzynarodowa firma doradcza wyspecjalizowana w łączeniu danych i technologii w cyfrowym marketingu i reklamie. Firma dzięki hybrydowemu modelowi doradztwa pomaga globalnym markom, takim jak Gerber Life Insurance, UNICEF, Generali USA, Tupperware czy Hebe w Polsce łączyć 3 kluczowe w transformacji marketingu kompetencje: data science, integrację technologii oraz digital marketing i reklamę, aby zoptymalizować działania marketingowe i odkrywać nowe możliwości uzyskania wysokich przychodów. DELVE specjalizuje się w strategiach aktywizacji danych własnych w marketingu, czy rozwiązaniach typu cloud for marketing. Jest certyfikowanym partnerem Google Marketing Platform, partnerem Google Cloud Certified Services. Tylko w tym roku firma zdobyła tytuł Google Cloud Partner of The Year in Marketing Analytics w USA.
-
Chmura krajowa
Chmura Krajowa jest dziś najbardziej wyspecjalizowanym dostawcą rozwiązań chmurowych na polskim rynku. Działa w modelu multicloud oferując zarówno własne produkty i usługi w ramach Platformy Chmury Krajowej, jak i rozwiązania swoich strategicznych partnerów, globalnych dostawców chmury publicznej, m.in. Google. Więcej informacji: chmurakrajowa.pl
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy