Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami

Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami

27 września 2022 / Online

wstęp bezpłatny

Cel

Konsumenci wymagają od marek wzniesienia się na nowy poziom dojrzałości cyfrowej, by lepiej rozumieć ich potrzeby i szybciej na nie reagować. Szybko zmieniające się otoczenie, a wraz z nim wymagania klientów w sieci, stawiają przed szefami marketingu coraz więcej wyzwań. Przewagę konkurencyjną w takiej cyfrowej rzeczywistości buduje się dziś najskuteczniej w oparciu o doskonalenie doświadczeń klientów z marką.

Na te pytania odpowiemy wraz z ekspertami w dziedzinie komunikacji digital marketingowej podczas naszej konferencji, na którą zapraszamy szefów marketingu marek konsumenckich.

Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu Digital Friendly Brand Index.

Badanie zostało zrealizowane przez DELVE Partners - międzynarodową firmę doradczą wyspecjalizowaną w digital marketingu oraz polską agencję badawczą PBS. Celem tego unikalnego w skali kraju badania było zrozumienie, co konsumenci cenią dziś najbardziej w komunikacji cyfrowej z markami, a co zwyczajnie im się nie podoba. Na podstawie tej wiedzy powstała definicja marki „digital friendly”, czyli takiej, która cieszy się sympatią, a co za tym idzie, również lojalnością swoich klientów.

Raport podsumowujący badanie zawiera ranking firm, które konsumenci ocenili jako najbardziej przyjazne w wielokanałowej komunikacji cyfrowej - Digital Friendly Brand Index.



Program

Wtorek, 27 września

09:55 10:00

Otwarcie konferencji

  • Prowadząca: Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • prezentacja przebiegu konferencji
  • przedstawienie ekspertów
  • 5 min.
Online, ,
10:00 10:30

[PANEL DYSKUSYJNY] Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z cyfrowymi klientami

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • 30 min.
Online, ,
10:30 11:00

Które marki na polskim rynku są digital friendly i podbijają serca konsumentów? [RAPORT Digital Friendly Brand Index]

  • Prelegentka: Anna Sierakowska, Global Head of Marketing, DELVE
  • Prelegentka: Aleksandra Morawska-Wagner, Key Account Manager, PBS Sp. z o.o.
  • ogólnopolska premiera raportu Digital Friendly Brand Index
  • co charakteryzuje marki digital friendly wg polskich konsumentów?
  • ile komunikatów marketingowych dla klienta tygodniowo to za dużo, czyli co robią, a czego unikają marki uznane przez konsumentów za przyjazne cyfrowo?
  • dlaczego personalizacja to już nie tylko trend rynkowy, a realne oczekiwanie konsumentów?
  • 30 min.
Online, ,
11:00 11:15

[KEYNOTE SPEECH] Digital friendly brand w praktyce - jak rozpędzić maszynę marketingową zorientowaną na większy wzrost i przychody?

  • Greg Sobiech, Global CEO and Founder, DELVE Partners
  • personalizacja komunikacji marketingowej - światowe trendy vs. polska rzeczywistość
  • personalizacja w świecie bez cookies, czyli rola 1st party data w digital marketingu
  • od klientocentryczności do personalizacji - jak dane i technologia współpracują na rzecz udoskonalania podróży klienta z marką?
  • jakie korzyści biznesowe odnoszą firmy skutecznie personalizujące komunikację z konsumentami i klientami?
  • 15 min.
Online, ,
11:15 11:30

Cyfrowa transformacja marketingu: jak dane w chmurze napędzają nowoczesne i klientocentryczne strategie marketingowe?

  • Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE
  • wszystko, co musisz wiedzieć o swoich klientach: czym są Customer Data Platforms i dlaczego to najlepszy punkt cyfrowej transformacji marketingu?
  • jakiego rodzaju wiedzę możesz uzyskać z połączenia danych marketingowych w chmurze?
  • mikrosegmentacja, personalizacja i sztuczna inteligencja w służbie optymalizacji cyklu życia klienta - jakiego rodzaju projekty możesz uruchomić, posiadając CDP?
  • w jaki sposób zbierać i aktywować dane w chmurze - od czego zacząć i jakich korzyści biznesowych się spodziewać?
  • 15 min.
Online, ,
11:30 12:00

Skuteczna personalizacja a większe przychody ze sprzedaży w ecommerce. [CASE STUDY z polskiego rynku]

  • Michał Wrąbel, Ekspert, DELVE
  • 30 min.
Online, ,
12:00 13:00

Marka digital friendly - perspektywa liderów rynku

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • Adam Jankowski, E-Commerce Integration Manager, IKEA Polska
  • przedstawiciel firmy , Europa Ubezpieczenia
  • 60 min.
Online, ,
13:00 13:15

Podsumowanie konferencji

  • Beata Tomaszkiewicz, dziennikarka, Puls Biznesu
  • 15 min.
Online, ,

Prelegenci

  • przedstawiciel firmy

    przedstawiciel firmy

    Europa Ubezpieczenia
  • Adam Jankowski

    Adam Jankowski

    E-Commerce Integration Manager IKEA Polska
  • Aleksandra Morawska-Wagner

    Aleksandra Morawska-Wagner

    Key Account Manager PBS Sp. z o.o.
  • Anna Sierakowska

    Anna Sierakowska

    Global Head of Marketing DELVE
  • Greg Sobiech

    Greg Sobiech

    Global CEO and Founder DELVE Partners
  • Beata Tomaszkiewicz

    Beata Tomaszkiewicz

    dziennikarka Puls Biznesu
  • Michał Wrąbel

    Michał Wrąbel

    Ekspert DELVE

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Beata Tomaszkiewicz
Beata Tomaszkiewicz

Project Manager - dziennikarz

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

wstęp bezpłatny

Zarejestruj się

Organizator

Współorganizator

Partner

Partner badawczy

  • DELVE

    “From data and technology to customer centric marketing strategy”. Międzynarodowa firma doradcza wyspecjalizowana w łączeniu danych i technologii w cyfrowym marketingu i reklamie. Firma dzięki hybrydowemu modelowi doradztwa pomaga globalnym markom, takim jak Gerber Life Insurance, UNICEF, Generali USA, Tupperware czy Hebe w Polsce łączyć 3 kluczowe w transformacji marketingu kompetencje: data science, integrację technologii oraz digital marketing i reklamę, aby zoptymalizować działania marketingowe i odkrywać nowe możliwości uzyskania wysokich przychodów. DELVE specjalizuje się w strategiach aktywizacji danych własnych w marketingu, czy rozwiązaniach typu cloud for marketing. Jest certyfikowanym partnerem Google Marketing Platform, partnerem Google Cloud Certified Services. Tylko w tym roku firma zdobyła tytuł Google Cloud Partner of The Year in Marketing Analytics w USA.

  • Chmura krajowa

    Chmura Krajowa jest dziś najbardziej wyspecjalizowanym dostawcą rozwiązań chmurowych na polskim rynku. Działa w modelu multicloud oferując zarówno własne produkty i usługi w ramach Platformy Chmury Krajowej, jak i rozwiązania swoich strategicznych partnerów, globalnych dostawców chmury publicznej, m.in. Google. Więcej informacji: chmurakrajowa.pl