Digital Marketing

Digital Marketing

Digital Marketing
 / 14 ‑ 15 lutego 2018 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

przedstawiam Państwu program konferencji „Digital marketing”, która odbędzie się w dniach 14-15 lutego 2018 w Warszawie. Przewodnim hasłem wydarzenia jest utrzymanie uwagi klienta w cyfrowym świecie. W programie znajdują się aktualne i ważne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.

  • Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu odpowiadając na pytanie jaką wybrać formę automatyzacji.
  • Pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
  • Zastanowimy się jakie działania w digital marketingu będą „trendować” w 2018 roku i na co warto położyć nacisk by podążać za potrzebami rynkowymi.
  • Podpowiemy jak wzmocnić przekaz za pomocą video marketingu.
  • Naświetlimy zmiany z jakimi mamy do czynienia w obszarze customer journey oraz obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
  • Przekażemy liczne wskazówki na temat personalizacji kampanii digital marketingowych oraz długofalowego utrzymywania uwagi odbiorców w digitalu.

Jak się okazuje, obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny. Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

Zachęcamy do udziału w wydarzeniu, podczas którego uzyskacie Państwo dużo konkretnej wiedzy. Damy wskazówki, jak realnie podnieść skuteczność Państwa działań w digitalu.

Serdecznie zapraszam,

Ewelina Stęplewska

Project manager


Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, Menedżerów Marketingu i Komunikacji;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży.


Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Patron

Patron Medialny