Digital Marketing

Digital Marketing

Cel

Sprawdź program aktualnej edycji wydarzenia >>


Szanowni Państwo,

przedstawiam Państwu program konferencji „Digital marketing”, która odbędzie się w dniach 14-15 lutego 2018 w Warszawie. Przewodnim hasłem wydarzenia jest utrzymanie uwagi klienta w cyfrowym świecie. W programie znajdują się aktualne i ważne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.


  • Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu odpowiadając na pytanie jaką wybrać formę automatyzacji.
  • Pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
  • Zastanowimy się jakie działania w digital marketingu będą „trendować” w 2018 roku i na co warto położyć nacisk by podążać za potrzebami rynkowymi.
  • Podpowiemy jak wzmocnić przekaz za pomocą video marketingu.
  • Naświetlimy zmiany z jakimi mamy do czynienia w obszarze customer journey oraz obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
  • Przekażemy liczne wskazówki na temat personalizacji kampanii digital marketingowych oraz długofalowego utrzymywania uwagi odbiorców w digitalu.


Jak się okazuje, obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny. Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

Zachęcamy do udziału w wydarzeniu, podczas którego uzyskacie Państwo dużo konkretnej wiedzy. Damy wskazówki, jak realnie podnieść skuteczność Państwa działań w digitalu.


Serdecznie zapraszam,

Ewelina Stęplewska

Project manager



Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, Menedżerów Marketingu i Komunikacji;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży.

<!-- window._adftrack = Array.isArray(window._adftrack) ? window._adftrack : (window._adftrack ? [window._adftrack] : []); window._adftrack.push({ pm: 1011971 }); (function () { var s = document.createElement('script'); s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = 'https://track.adform.net/serving/scripts/trackpoint/async/'; var x = document.getElementsByTagName('script')[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x); })(); // -->

&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;p style="margin:0;padding:0;border:0;" mce_style="margin:0;padding:0;border:0;"&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;img src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" mce_src="https://track.adform.net/Serving/TrackPoint/?pm=1011971" width="1" height="1" alt="" /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;/p&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Patron

Patron Medialny