
Digital PR
27 maja 2020 / Online
Digital PR
/ 27 maja 2020 / Online
Cel
Rośnie znaczenie mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów za pomocą których PRowcy docierają do odbiorców.
Internet to dziś już codzienność komunikacji. Tu można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, tu powstają opinie, komentarze i emocje, tu są fani i ambasadorzy marki. Tu także wybuchają kryzysy.
Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji i big data, pogłębiony monitoring, tworzenie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR. Narzędzia, z których można skorzystać, są niemal nieograniczone, tak jak nieograniczony jest internet.
Czy wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów digital?
Dołącz do grona słuchaczy warsztatów on-line i pod okiem doświadczonych prelegentów:
- poznaj nowe narzędzia i metody dotarcia do Twojego odbiorcy
- zwiększ efektywność Twoich komunikatów w mediach
- dowiedz się czy sztuczna inteligencja pomoże PR-owcom
- wraz z ekspertami przeprowadź śledztwo w internecie i sprawdź co może dać geolokalizacja, nowoczesny tracking i monitoring wielu kanałów jednocześnie
- dowiedz się jak będzie wyglądała agencja PR 2025 i co nas czeka w sferze komunikacji?
Webinarium dedykujemy przede wszystkim:
- Kierownikom, Managerom działów PR
- Rzecznikom Prasowym
- Specjalistom ds. PR
- Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
- Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
- Przedstawicielom Agencji PR
KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.
Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.
Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy