Dyrektor Administracyjny 2018

Dyrektor Administracyjny 2018

9 października 2018 / Warszawa

1495 zł netto od 14 czerwca do 27 lipca

1795 zł netto od 28 lipca do 9 października

Dyrektor Administracyjny 2018
 / 9 października 2018 / Warszawa  / 1495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy Państwa do grona uczestników III edycji konferencji DYREKTOR ADMINISTRACYJNY 2018, która odbędzie się 9 października 2018 r., w Warszawie.

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Zaprezentują praktyczną wiedzę potrzebną w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą procesów biurowych.

Podczas konferencji m.in.:

  • Nowe technologie w służbie administracji. Czy należy bać się robotów?
  • Umowa najmu powierzchni biurowej – na co zwracać uwagę przy negocjowaniu umów najmu? Praktyczne aspekty prawne, podatkowe i komercyjne
  • Biuro we współczesnej organizacji. Jak środowisko pracy wpływa na efektywność i zaangażowanie pracowników?
  • Home office – zasady pracy zdalnej
  • Zarządzania mobilnością – czyli jak usprawnić zarządzanie flotą samochodową.

Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości. Zainspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań.
Jesteśmy przekonani, że III edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i impulsem do działania.
Dzięki wymianie doświadczeń oraz prelekcjom i dyskusjom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwój biznesu.
Zapraszamy do zapoznania się z programem i życzymy efektywnego udziału w wydarzeniu.

Konferencję kierujemy przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Kierowników Biura
  • Kierowników Działu Administracji
  • Członków i Asystentów Biura Zarządu
  • Office Managerów

Program

Wtorek, 9 października

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, None, None
09:00

Aspekty prawne pracy Dyrektora Administracyjnego. Próba systematyki

  • Paweł Piotrowski- Dyrektor Administracyjny, Grupa RMF Sp. z o.o. sp. k.
  • Definicja pojęcia. Podstawowe zasady i powody analizy aspektów prawnych, czyli o oczywistościach nie zawsze oczywistych
  • Dyrektor Administracyjny w organizacji, czyli o tym, kim jest, co może, czego nie, co musi a co tylko powinien, i czy w ogóle ma na coś wpływ
  • Zakresy zadań Dyrektora Administracyjnego w różnych organizacjach, czyli o niebezpiecznym worku bez dna
  • Aspekty prawne wybranych obowiązków Dyrektora Administracyjnego, na przykładzie Działu Administracji Grupy RMF
Warszawa, None, None
09:40

RODO w biznesie – spostrzeżenia po pierwszych miesiącach obowiązywania nowej regulacji w zakresie ochrony danych osobowych

  • Izabela Kowalczuk-Pakuła – Radca prawny, Counsel, szef praktyki ochrony prywatności i danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird
  • Proste rozwiązania skomplikowanych problemów jako klucz do sukcesu
  • Zmiany w praktykach rynkowych
  • Umowy dotyczące danych osobowych – dlaczego nie zawsze trzeba zawierać umowy o przetwarzanie danych osobowych
Warszawa, None, None
10:20

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None
10:35

Optymalizacja zakupów - jak obniżać koszty zakupów działu administracji?

  • Dorota Wiśniewska - Dyrektor, Biuro Administracyjne, Departament Zakupów i Administracji, PKP Energetyka S.A.
Warszawa, None, None
11:00

Nowe technologie w służbie administracji. Czy należy bać się robotów?

  • Piotr Kurek - Menedżer w dziale Konsultingu, Zespół Robotyzacji i Automatyzacji Kognitywnej, Deloitte
  • Czym są technologie z obszaru robotyki i cognitive? Na podstawie omówienia przykładów zastosowania
  • Jakie efekty przynosi zastosowanie tych technologii?
  • Najważniejsze wyzwania podczas wyboru obszaru zastosowania i wyboru technologii
Warszawa, None, None
11:15

Cyberbezpieczeństwo w firmie. Czy możemy spać spokojnie?

  • Marcin Ludwiszewski - Dyrektor, Lider ds. Cyberbezpieczeństwa, Deloitte
  • Kto i dlaczego włamuje się do firm? Przegląd krajobrazu zagrożeń
  • Od kradzieży pieniędzy po przejęcie kontroli nad systemem sterowania budynkiem – przykłady
  • Złap mnie jeśli potrafisz - czy można się zabezpieczyć przed cyberatakami?
Warszawa, None, None
11:35

Umowa najmu powierzchni biurowej – na co zwracać uwagę przy negocjowaniu umów najmu? Praktyczne aspekty prawne, podatkowe i komercyjne

  • Artur Lisicki - Senior Managing Associate w Deloitte Legal, Radca prawny, Deloitte
  • Karolina Tulwin - Senior Associate w Deloitte Legal, Radca prawny, Deloitte

Aspekty prawne:

  • Najem komercyjny – kluczowe zagadnienia
  • Etap I - przed rozpoczęciem korzystania z pomieszczeń:

- umowy typu pre-let
- opóźnienia w przekazaniu pomieszczeń i ich skutki
- różnice w powierzchni,
- prace wykończeniowe, early access, incentives.

  • Etap II - po odebraniu pomieszczeń:

- przedmiot najmu a powierzchnie wspólne,
- opłaty (czynsz, opłaty eksploatacyjne (Sch), media),
- zabezpieczenia płatności.

  • Etap III - zakończenie stosunku najmu:

- wcześniejsze rozwiązanie umowy,
- zniszczenie przedmiotu najmu w trakcie jego trwania,
- zwrot pomieszczeń (zwrot zabezpieczeń)

Warszawa, None, None
12:05

c.d. Aspekty podatkowe

  • Aleksander Kot - Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego, Deloitte
  • Krzysztof Wilk - Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego, Deloitte

• Umowy najmu – kluczowe postanowienia z punktu widzenia podatkowego:

- kalkulacja czynszu i określenie momentu zapłaty
- okresy bezczynszowe i rabaty
- zachęty dla najemców
- rozliczenie prac fit-out
- gwarancje i kary umowne

Warszawa, None, None
12:35

Lunch

Warszawa, None, None
13:15

c.d. Aspekty finansowe i komercyjne

  • Monika Matysiak – Szymańska - Manager w Dziale Doradztwa Finansowego, Deloitte
  • Ewelina Dufrat - Starszy Menadżer w Dziale Audytu, Biegły Rewident, Deloitte
  • Rozpoznawanie umów najmu zgodnie z IFRS 16 vs. UoR
  • Rodzaje stawek czynszu
  • Wakacje czynszowe, fit outy i inne zachęty dla najemców
  • Mechanizmy rozliczania opłat eksploatacyjnych
Warszawa, None, None
13:45

Aktualne potrzeby biznesowe najemców w praktyce

  • Michał Markowicz - Dyrektor Departamentu Administracji, Idea Bank SA
  • Rynek najmu nieruchomości w Polsce – jak wygląda obecnie?
  • Czy dyrektor administracyjny/nieruchomości może istotnie wspomagać proces budowy koncepcji reorganizacji funkcjonowania organizacyjnie centrali i jednostek terenowych? Może jako lider takiego projektu?
  • Aktualne potrzeby biznesowe najemców, jak skuteczne je zaadresować w toku negocjacji z wynajmującym?
  • Czego nie lubią w umowach najmu wynajmujący? Jak sobie z tym poradzić?
  • Bieżące koszty funkcjonowania biura, co możemy jeszcze zrobić?
Warszawa, None, None
14:25

Home office – zasady pracy zdalnej

  • Monika Kolasińska - Radca Prawny, Sadkowski i Wspólnicy
  • Home office a telepraca
  • Wdrożenie zasad wykonywania pracy zdalnej
  • Home office jako benefit a ryzyko nierównego traktowania pracowników
  • Kontrola czasu pracy pracownika pracującego z domu
  • Ochrona pracodawcy przed ryzykiem związanym z wykonywaniem przez pracownika pracy spoza biura
Warszawa, None, None
15:00

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None
15:10

Biuro we współczesnej organizacji. Jak środowisko pracy wpływa na efektywność i zaangażowanie pracowników?

  • Małgorzata Konikiewicz – Sales Team Leader, Kinnarps Polska
  • Jakie są aktualne potrzeby pracowników w stosunku do przestrzeni pracy?
  • Jaką rolę pełni biuro w kulturze organizacyjnej firmy?
  • Czy środowisko pracy jest skutecznym narzędziem biznesowym?
  • W jaki sposób biuro wpływa na samopoczucie, efektywność i zaangażowanie zespołu?
  • Czy Activity-Based Working to chwilowa moda, czy kolejny etap ewolucji środowiska pracy?
Warszawa, None, None
15:40

Zarządzania mobilnością – czyli jak usprawnić zarządzanie flotą samochodową

  • Łukasz Jania – Prezes Zarządu, Fleet Partners sp. z o.o, sp.k.
  • Zarządzanie mobilnością zamiast zarządzanie flotą
  • Total Cost of Ownership oraz jego praktyczne wyliczenia
  • Jak realnie zaplanować wydatki związane z użytkowaniem pojazdów służbowych
  • Jak panować nad ryzykiem zależnym w zarządzaniu flotą
  • Nowe podejście do zarządzania parkiem samochodów służbowych
Warszawa, None, None
16:20

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Ewelina  Dufrat

    Ewelina  Dufrat

    Starszy Menadżer w Dziale Audytu, Biegły Rewident, Deloitte
  • Łukasz Jania

    Łukasz Jania

    Prezes Zarządu, Fleet Mobility Sp. z o.o., Partner Fleetcompetence group Gmbh
  • Monika Kolasińska

    Monika Kolasińska

    Radca Prawny, Sadkowski i Wspólnicy
  • Małgorzata Konikiewicz

    Małgorzata Konikiewicz

    Sales Team Leader, Kinnarps Polska
  • Aleksander Kot

    Aleksander Kot

    Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego, Deloitte
  • Izabela Kowalczuk-Pakuła

    Izabela Kowalczuk-Pakuła

    Radca prawny, Counsel, szef praktyki ochrony prywatności i danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird
  • Piotr Kurek

    Piotr Kurek

    Menedżer w dziale Konsultingu, Zespół Robotyzacji i Automatyzacji Kognitywnej, Deloitte
  • Artur  Lisicki

    Artur  Lisicki

    Radca prawny, Senior Managing Associate, Deloitte Legal
  • Marcin Ludwiszewski

    Marcin Ludwiszewski

    Dyrektor, Lider ds. Cyberbezpieczeństwa, Deloitte
  • Michał Markowicz

    Michał Markowicz

    Dyrektor Departamentu Administracji, Idea Bank SA
  • Monika Matysiak - Szymańska

    Monika Matysiak - Szymańska

    Manager w Dziale Doradztwa Finansowego, Deloitte
  • Karolina Tulwin

    Karolina Tulwin

    Radca prawny, Senior Associate, Deloitte Legal
  • Krzysztof Wilk

    Krzysztof Wilk

    Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego, Deloitte

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

None


Warszawa

1495 zł netto od 14 czerwca do 27 lipca

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • Deloitte jest jedną z wiodących firm doradczych w kraju, świadczącą usługi profesjonalne w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa prawnego, doradztwa finansowego, zarządzania ryzykiem, konsultingu strategicznego i technologicznego, oraz agencji interaktywnej w ramach Deloitte Digital. Firma Deloitte jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Nasze główne biuro mieści się w Warszawie. Posiadamy dziewięć biur lokalnych w największych polskich miastach. Zatrudniamy ponad 2600 pracowników. Więcej na: www.deloitte.pl