Dyrektor Administracyjny 2019

Dyrektor Administracyjny 2019

23 października 2019 / Warszawa

1695 zł netto od 4 lipca do 30 sierpnia

1995 zł netto od 31 sierpnia do 23 października

Dyrektor Administracyjny 2019
 / 23 października 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy Państwa do grona uczestników IV edycji konferencji DYREKTOR ADMINISTRACYJNY 2019, która odbędzie się 23 października 2019 r., w Warszawie.

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Zaprezentują praktyczną wiedzę potrzebną w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą procesów biurowych.

Podczas konferencji m.in.:

  • psychologiczne i ergonomiczne aspekty tworzenia poszczególnych przestrzeni w firmie
  • jak stworzyć optymalne warunki pracy umysłowej w dobie zwiększonej różnorodności zadań oraz większych oczekiwań pracowników
  • o czym trzeba pamiętać zawierając umowy z zewnętrznymi dostawcami, projektując procesy wewnętrzne
  • rola menedżera administracji w transformacji Agile
  • automatyzacja procesów administracyjnych
  • elektroniczny obieg dokumentów
  • jak analizować koszty utrzymania floty
  • jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu
  • skuteczne wdrażanie zmiany w organizacji.

Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości. Zainspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że IV edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i impulsem do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz prelekcjom, dyskusjom i praktycznym warsztatom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwój biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z programem i życzymy efektywnego udziału w wydarzeniu.

Konferencję kierujemy przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Kierowników Biura
  • Kierowników Działu Administracji Członków i Asystentów Biura Zarządu
  • Office Managerów

Program

Środa, 23 października

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, None, None
09:00

Najważniejsze zadania działów administracyjnych wynikające z RODO – kiedy ma miejsce przetwarzanie danych osobowych, w jakiej roli występuje firma, jakie obowiązki z tego wynikają?

  • Michał Chodorek - Adwokat, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Krzysztof Piekarski - Radca prawny, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Kiedy w procesie ma miejsce przetwarzanie danych osobowych, jak zmienić proces, żeby tego uniknąć?
  • W jakiej roli firma przetwarza dane – administratora czy procesora?
  • O czym trzeba pamiętać zawierając umowy z zewnętrznymi dostawcami, projektując procesy wewnętrzne?
Warszawa, None, None
09:40

Nowoczesna digitalizacja - wdrożenie rozwiązań ułatwiających pracę

Warszawa, None, None
10:20

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None
10:40

Jak nie wylać dziecka z kąpielą - psychologiczne i ergonomiczne aspekty tworzenia poszczególnych przestrzeni w firmie: pracy, spotkań, relaksu

  • Maciej Żłobiński – Ekspert tworzenia optymalnych warunków pracy biurowej, właściciel firmy ACTIVUS, Członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego, autor wielu publikacji w zakresie ergonomii pracy biurowej
  • Zwykłe biurko już nie wystarczy - jak stworzyć optymalne warunki pracy umysłowej w dobie zwiększonej różnorodności zadań oraz większych oczekiwań pracowników? Biuro i jego wyposażenie to podstawowe narzędzie pracy pracowników umysłowych. Od jakości tego narzędzia będzie zależała efektywność każdego pracownika oraz całych zespołów
  • Primum non nocere - o zagrożeniach dla zdrowia i życia czyhających w biurze (nie tylko przy biurku) oraz sposobach ich zapobiegania
  • Komfort akustyczny - "zła akustyka w biurze" to jedno z najczęściej zgłaszanych przez pracowników zastrzeżeń co do warunków pracy, z tym że nie zawsze chodzi tylko o poziom hałasu. Opowiem o podstawowych problemach związanych z akustyką w biurze oraz sposobach ich minimalizacji
Warszawa, None, None
11:20

Rola menedżera administracji w transformacji Agile

  • Adam Przewłoka – Dyrektor Biura Wsparcia Technicznego, Santander Bank Polska

CASE STUDY

  • Jak określić dla kogo projektujemy nowe biuro
  • Komunikacja lidera zmiany i zaangażowanie zespołów
  • Wsparcie administracyjne dla nowego środowiska
  • Badanie efektywności i poszukiwanie kolejnych usprawnień
  • Komunikacja sukcesu
Warszawa, None, None
12:00

Automatyzacja procesów administracyjnych - Zarządzanie dokumentami

  • Dawid Borycka – Dyrektor administracyjny, Crusar
  • Dawid Mandrosa - Dyrektor Finansowy, Crusar

CASE STUDY

  • Elektroniczny obieg dokumentów – oszczędności, czasu pieniędzy oraz możliwość monitorowania na jakim etapie jest faktura (eliminowanie wąskich gardeł)
  • EOD – make or buy
  • Zmiana – najtrudniejsza część wdrożenia
  • Wnioski po 3 kwartałach od wdrożenia
Warszawa, None, None
12:40

Lunch

Warszawa, None, None
13:40

Umowa najmu – krótki poradnik praktyka

  • Sebastian Bedekier - Partner, Dyrektor Regionalny w Poznaniu, Colliers International
  • Umowa najmu - tricks and tips
  • Biuro jako magnez dla pracowników
  • “Życie w biurze” - jak sobie radzić z zarządcą?
  • Kiedy rozpocząć proces wyboru?
  • Samemu czy z doradcą nieruchomościowym?
Warszawa, None, None
14:20

TCO – wpływ na koszty floty w przedsiębiorstwie

  • Paweł Łagoda - Dyrektor Obsługi Administracyjnej, Orange

CASE STUDY

Warszawa, None, None
15:00

Zarządzanie flotą – najem, leasing czy gotówka? Jak analizować koszty utrzymania floty?

  • Łukasz Jania - Prezes Zarządu, CEO, Jania Fleet Mobility Sp. z o.o.
Warszawa, None, None

WARSZTATY

15:40

Zarządzanie własną energią, czyli jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu

  • Dr Ewa Hartman - Kierownik studiów Neuro-Przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowca MBA

Konieczność podejmowania wielu decyzji, konieczność szybkiego reagowania i jeszcze szybszego przerzucania się z zadania na zadanie nie pozostaje bez wpływu na nasze zdolności kognitywne czyli na sprawność naszego mózgu w obszarze tzw. funkcji wykonawczych. Jeśli obserwujemy u siebie większą ociężałość myślową, czy trudności w zapamiętywaniu, zwiększoną irytację, lub płytki i niespokojny sen, może się okazać, że cierpimy na mentalne wyczerpanie. Taki stan, jeśli nie będzie zaadresowany, może doprowadzić do powielania błędów decyzyjnych, czy ogólnego spadku efektywności, a nawet do wypalenia. By zachować sprawność intelektualną warto przyjrzeć się tematowi zarządzania osobistą energią, czyli takiego kierowania swojej uwagi, by nie dopuścić do wyczerpania. Amerykański Instytut HeartMath, zajmujący się biologią stresu oraz inteligentnym wykorzystaniem osobistych zasobów energetycznych, opracował szereg prostych acz niezwykle skutecznych ćwiczeń przywracających sprawność kory przedczołowej, czyli obszaru odpowiedzialnego za racjonalne myślenie i poszukiwanie nowych rozwiązań. I o tym jak zachować klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu będzie to szkolenie.

Warszawa, None, None

WARSZTATY

16:20

Skuteczne wdrażanie zmiany w organizacji

  • Grzegorz Olechniewicz - Prezes zarządu i główny ekspert w firmie doradczo szkoleniowej GOODAM GROUP Sp. z o.o.
  • Co powoduje, że zmiany są konieczne?
  • Jak zachowuje się człowiek w zmianie?
  • Rewolucja czy ewolucja jak podejść do wdrożenia zmiany?
Warszawa, None, None
17:00

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Sebastian Bedekier

    Sebastian Bedekier

    Partner, Dyrektor Regionalny w Poznaniu, Colliers International
  • Michał Chodorek

    Michał Chodorek

    Adwokat, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Ewa Hartman

    Ewa Hartman

    Kierownik studiów Neuro-Przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowca MBA, Certyfikowana trenerka metody HeartMath i metody Points of You
  • Łukasz  Jania

    Łukasz  Jania

    Prezes Zarządu, CEO, Jania Fleet Mobility Sp. z o.o.
  • Paweł  Łagoda

    Paweł  Łagoda

    Dyrektor Obsługi Administracyjnej, Orange
  • Dawid  Mandrosa

    Dawid  Mandrosa

    Dyrektor Finansowy, Crusar
  • Grzegorz Olechniewicz

    Grzegorz Olechniewicz

    Prezes zarządu i główny ekspert w firmie doradczo szkoleniowej GOODAM GROUP Sp. z o.o.
  • Krzysztof Piekarski

    Krzysztof Piekarski

    Radca prawny, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Adam Przewłoka

    Adam Przewłoka

    Dyrektor Biura Wsparcia Technicznego, Santander Bank Polska
  • Maciej Żłobiński

    Maciej Żłobiński

    Ekspert tworzenia optymalnych warunków pracy biurowej, właściciel firmy ACTIVUS, Członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego, autor wielu publikacji w zakresie ergonomii pracy biurowej

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto od 4 lipca do 30 sierpnia

Zarejestruj się