Dyrektor Administracyjny 2019

Dyrektor Administracyjny 2019

1995 zł netto do 23 października

Dyrektor Administracyjny 2019
 / 23 października 2019 / Warszawa  / 1995 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy Państwa do grona uczestników IV edycji konferencji DYREKTOR ADMINISTRACYJNY 2019, która odbędzie się 23 października 2019 r., w Warszawie.

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Zaprezentują praktyczną wiedzę potrzebną w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą procesów biurowych.

Podczas konferencji m.in.:

  • psychologiczne i ergonomiczne aspekty tworzenia poszczególnych przestrzeni w firmie
  • jak stworzyć optymalne warunki pracy umysłowej w dobie zwiększonej różnorodności zadań oraz większych oczekiwań pracowników
  • o czym trzeba pamiętać zawierając umowy z zewnętrznymi dostawcami, projektując procesy wewnętrzne
  • rola menedżera administracji w transformacji Agile
  • automatyzacja procesów administracyjnych
  • elektroniczny obieg dokumentów
  • jak analizować koszty utrzymania floty
  • jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu
  • skuteczne wdrażanie zmiany w organizacji.

Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości. Zainspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że IV edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i impulsem do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz prelekcjom, dyskusjom i praktycznym warsztatom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwój biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z programem i życzymy efektywnego udziału w wydarzeniu.

Konferencję kierujemy przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Kierowników Biura
  • Kierowników Działu Administracji Członków i Asystentów Biura Zarządu
  • Office Managerów

Program

Środa, 23 października

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
09:00

Najważniejsze zadania działów administracyjnych wynikające z RODO – kiedy ma miejsce przetwarzanie danych osobowych, w jakiej roli występuje firma, jakie obowiązki z tego wynikają?

  • Krzysztof Piekarski, Radca prawny, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Michał Chodorek, Adwokat, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Kiedy w procesie ma miejsce przetwarzanie danych osobowych, jak zmienić proces, żeby tego uniknąć?
  • W jakiej roli firma przetwarza dane – administratora czy procesora?
  • O czym trzeba pamiętać zawierając umowy z zewnętrznymi dostawcami, projektując procesy wewnętrzne?
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
09:40

Nowoczesna digitalizacja - wdrożenie rozwiązań ułatwiających pracę

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
10:20

Przerwa na kawę

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
10:40

Jak nie wylać dziecka z kąpielą - psychologiczne i ergonomiczne aspekty tworzenia poszczególnych przestrzeni w firmie: pracy, spotkań, relaksu

  • Maciej Żłobiński, Ekspert tworzenia optymalnych warunków pracy biurowej, właściciel firmy ACTIVUS, Członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego, ACTIVUS, Polskie Towarzystwo Ergonomiczne
  • Zwykłe biurko już nie wystarczy - jak stworzyć optymalne warunki pracy umysłowej w dobie zwiększonej różnorodności zadań oraz większych oczekiwań pracowników? Biuro i jego wyposażenie to podstawowe narzędzie pracy pracowników umysłowych. Od jakości tego narzędzia będzie zależała efektywność każdego pracownika oraz całych zespołów
  • Primum non nocere - o zagrożeniach dla zdrowia i życia czyhających w biurze (nie tylko przy biurku) oraz sposobach ich zapobiegania
  • Komfort akustyczny - "zła akustyka w biurze" to jedno z najczęściej zgłaszanych przez pracowników zastrzeżeń co do warunków pracy, z tym że nie zawsze chodzi tylko o poziom hałasu. Opowiem o podstawowych problemach związanych z akustyką w biurze oraz sposobach ich minimalizacji
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
11:20

Rola menedżera w transformacji Agile

  • Adam Przewłoka, Dyrektor Biura Wsparcia Technicznego, Santander Bank Polska

CASE STUDY


  • Jak określić dla kogo projektujemy nowe biuro
  • Komunikacja lidera zmiany i zaangażowanie zespołów
  • Wsparcie administracyjne dla nowego środowiska
  • Badanie efektywności i poszukiwanie kolejnych usprawnień
  • Komunikacja sukcesu
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
12:00

Automatyzacja procesów administracyjnych - Zarządzanie dokumentami

  • Dawid Borycka, Dyrektor administracyjny, Crusar
  • Dawid Mandrosa, Dyrektor Finansowy, Crusar

CASE STUDY


  • Elektroniczny obieg dokumentów – oszczędności, czasu pieniędzy oraz możliwość monitorowania na jakim etapie jest faktura (eliminowanie wąskich gardeł)
  • EOD – make or buy
  • Zmiana – najtrudniejsza część wdrożenia
  • Wnioski po 3 kwartałach od wdrożenia
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
12:40

Lunch

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
13:40

Umowa najmu – krótki poradnik praktyka

  • Sebastian Bedekier, Partner, Dyrektor Regionalny w Poznaniu, Colliers International
  • Umowa najmu - tricks and tips
  • Biuro jako magnez dla pracowników
  • “Życie w biurze” - jak sobie radzić z zarządcą?
  • Kiedy rozpocząć proces wyboru?
  • Samemu czy z doradcą nieruchomościowym?
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
14:20

TCO – wpływ na koszty floty w przedsiębiorstwie

  • Paweł Łagoda, Dyrektor Obsługi Administracyjnej, Orange

CASE STUDY

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
15:00

Zarządzanie flotą – najem, leasing czy gotówka? Jak analizować koszty utrzymania floty?

  • Łukasz Jania, Prezes Zarządu, CEO, Jania Fleet Mobility Sp. z o.o.
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce

WARSZTATY

15:40

Zarządzanie własną energią, czyli jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu

  • Ewa Hartman, Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka, Uczelnia Łazarskiego

Konieczność podejmowania wielu decyzji, konieczność szybkiego reagowania i jeszcze szybszego przerzucania się z zadania na zadanie nie pozostaje bez wpływu na nasze zdolności kognitywne czyli na sprawność naszego mózgu w obszarze tzw. funkcji wykonawczych. Jeśli obserwujemy u siebie większą ociężałość myślową, czy trudności w zapamiętywaniu, zwiększoną irytację, lub płytki i niespokojny sen, może się okazać, że cierpimy na mentalne wyczerpanie. Taki stan, jeśli nie będzie zaadresowany, może doprowadzić do powielania błędów decyzyjnych, czy ogólnego spadku efektywności, a nawet do wypalenia. By zachować sprawność intelektualną warto przyjrzeć się tematowi zarządzania osobistą energią, czyli takiego kierowania swojej uwagi, by nie dopuścić do wyczerpania. Amerykański Instytut HeartMath, zajmujący się biologią stresu oraz inteligentnym wykorzystaniem osobistych zasobów energetycznych, opracował szereg prostych acz niezwykle skutecznych ćwiczeń przywracających sprawność kory przedczołowej, czyli obszaru odpowiedzialnego za racjonalne myślenie i poszukiwanie nowych rozwiązań. I o tym jak zachować klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu będzie to szkolenie.

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
16:20

Skuteczne wdrażanie zmiany w organizacji

  • Grzegorz Olechniewicz, Prezes zarządu, główny ekspert, GOODMAN GROUP Sp. z o.o.
  • Co powoduje, że zmiany są konieczne?
  • Jak zachowuje się człowiek w zmianie?
  • Rewolucja czy ewolucja jak podejść do wdrożenia zmiany?
Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce
17:00

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, Szczegółowa lokalizacja wkrótce

Prelegenci

  • Dawid Mandrosa

    Dawid Mandrosa

    Dyrektor Finansowy Crusar
  • Maciej Żłobiński

    Maciej Żłobiński

    Ekspert tworzenia optymalnych warunków pracy biurowej, właściciel firmy ACTIVUS, Członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego ACTIVUS, Polskie Towarzystwo Ergonomiczne
  • Łukasz Jania

    Łukasz Jania

    Prezes Zarządu, CEO Jania Fleet Mobility Sp. z o.o.
  • Sebastian Bedekier

    Sebastian Bedekier

    Partner, Dyrektor Regionalny w Poznaniu Colliers International
  • Ewa Hartman

    Ewa Hartman

    Kierownik studiów Neuro-Przywództwo, wykładowca MBA, trenerka Uczelnia Łazarskiego
  • Adam Przewłoka

    Adam Przewłoka

    Dyrektor Biura Wsparcia Technicznego Santander Bank Polska
  • Dawid Borycka

    Dawid Borycka

    Dyrektor administracyjny Crusar
  • Krzysztof Piekarski

    Krzysztof Piekarski

    Radca prawny KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Grzegorz Olechniewicz

    Grzegorz Olechniewicz

    Prezes zarządu, główny ekspert GOODMAN GROUP Sp. z o.o.
  • Paweł Łagoda

    Paweł Łagoda

    Dyrektor Obsługi Administracyjnej Orange
  • Michał Chodorek

    Michał Chodorek

    Adwokat KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 23 października

Zarejestruj się