Dyrektor Administracyjny 2019

Dyrektor Administracyjny 2019

23 października 2019 / Warszawa, hotel Polonia Palace

Dyrektor Administracyjny 2019
 / 23 października 2019 / Warszawa

Cel

Zapraszamy Państwa do grona uczestników IV edycji konferencji DYREKTOR ADMINISTRACYJNY 2019, która odbędzie się 23 października 2019 r., w Warszawie.

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Zaprezentują praktyczną wiedzę potrzebną w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą procesów biurowych.

Podczas konferencji m.in.:

  • psychologiczne i ergonomiczne aspekty tworzenia poszczególnych przestrzeni w firmie
  • jak stworzyć optymalne warunki pracy umysłowej w dobie zwiększonej różnorodności zadań oraz większych oczekiwań pracowników
  • o czym trzeba pamiętać zawierając umowy z zewnętrznymi dostawcami, projektując procesy wewnętrzne
  • rola menedżera administracji w transformacji Agile
  • automatyzacja procesów administracyjnych
  • elektroniczny obieg dokumentów
  • jak analizować koszty utrzymania floty
  • jak zachować efektywność i klarowność myślenia pomimo presji czasu i stresu
  • skuteczne wdrażanie zmiany w organizacji.

Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości. Zainspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że IV edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i impulsem do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz prelekcjom, dyskusjom i praktycznym warsztatom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwój biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z programem i życzymy efektywnego udziału w wydarzeniu.

Konferencję kierujemy przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Kierowników Biura
  • Kierowników Działu Administracji Członków i Asystentów Biura Zarządu
  • Office Managerów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

hotel Polonia Palace

Al. Jerozolimskie 45
Warszawa