Dystrybucja w obrocie zagranicznym

Dystrybucja w obrocie zagranicznym

4 ‑ 5 listopada 2020 / Warszawa

1895 zł netto do 5 listopada

Cel

Polska to duży rynek zbytu i miliony aktualnych i potencjalnych klientów. Jednak wraz z rozwojem biznesu i wzrostem sprzedaży w każdej firmie pojawia pomysł: czas na ekspansję zagraniczną. Jeśli pomysł na biznes lub „produkt” sprawdził się w Polsce, czemu nie rozszerzyć działalności na inne rynki? Od pomysłu do realizacji droga jest jednak daleka. Historia zna bowiem wiele mniej lub bardziej udanych ekspansji na rynki zagraniczne.


Dlatego przed „zdobyciem” tych wymarzonym rynków zagranicznych warto przygotować firmę na taki krok i skorzystać z doświadczeń innych polskich firm, które ten etap już przeszły – i to z sukcesem. 

Podczas konferencji poznają Państwo historię rozwoju zagranicznego i doświadczenia takich firm jak CCC, Raben Logistics Polska, Kross czy Yope. Przedstawiciele zagranicznych izb handlowych pokażą Państwu jak mogą pomóc polskim przedsiębiorcom w rozwoju zagranicznym.


Zwrócimy też uwagę na istotne kwestie prawne i podatkowe związane z ekspansją zagraniczną tj.

  • Jak wybrać właściwy system dystrybucji?
  • Czy są jakieś ograniczenia przy sprzedaży on-line?
  • O czym pamiętać podpisując umowę z zagranicznym kontrahentem?
  • Jak dochodzić roszczeń za granicą?


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Aldona Mlonek - Korzonkowska - Puls Biznesu

Joanna Affre - Kancelaria Affre i Wspólnicy - Partner merytoryczny


Gdzie obecnie warto eksportować

pb.pl 24-02-2020

Polskie firmy wciąż najwięcej sprzedają w Unii Europejskiej. Opłaca się jednak zaistnieć na bardziej odległych rynkach

Widoczne ostatnio w Niemczech spowolnienie gospodarcze odbiło się na wynikach wielu polskich przedsiębiorców.

— Odczuliśmy to w drugiej połowie ubiegłego roku. W pewnym momencie mieliśmy nawet wrażenie powtórki z kryzysowego 2008 r. — opowiada Agata Duliniec, prezes Gniotpol Trailers, firmy produkującej pojazdy użytkowe.

Po pierwsze dywersyfikacja

Firmę uratowało to, że z wyprzedzeniem uruchomiła działania na innych rynkach, co pozwoliło jej zrekompensować spadek sprzedaży do Niemiec (...)


Zagraniczne sieci handlowe eksportują polskie produkty warte miliardy

pb.pl 13-02-2020

Wartość eksportu polskich produktów za pośrednictwem międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce przekracza 10 mld zł rocznie - podała prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz. Dodała, że 90 proc. asortymentu sklepów tych sieci to rodzime produkty.

"Siłą branży handlowej w Polsce, która generuje 19 proc. PKB, są od 30 lat międzynarodowe sieci” - powiedziała PAP szefowa Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD). Dodała, że zagraniczne sieci zainwestowały w sumie w naszym kraju ponad 50 mld euro i stworzyły blisko 200 tys. miejsc pracy (...)


Czy warto inwestować za granicą i jak się za to zabrać

pb.pl 30-01-2020

Polscy inwestorzy w dużym stopniu koncentrują się na lokowaniu kapitału w krajowych aktywach. Niskie stopy procentowe sprawiają jednak, że poszukują alternatywnych kierunków inwestowania.

 Eksperci Citi Handlowy, banku którzy jest częścią grupy obecnej na 160 rynkach podpowiadają jak otworzyć się na zagraniczne akcje, obligacje i jednostki funduszy (...)

Program

Prelegenci

  • Joanna Affre

    Joanna Affre

    Adwokat, Wspólnik zarządzający Kancelaria Affre & Wspólnicy
  • Anna Atanasow

    Anna Atanasow

    Adwokat, General Counsel, Global Markets CCC
  • Agnieszka Kobak

    Agnieszka Kobak

    Doradca podatkowy, Wspólnik Tax Matters
  • Paweł Kosowicz

    Paweł Kosowicz

    Właściciel YOPE
  • Przemysław Rybicki

    Przemysław Rybicki

    Radca prawny Kancelaria Affre i Wspólnicy
  • Andrzej Siess

    Andrzej Siess

    Doradca Zarządu Raben Group
  • Magdalena Soboń-Stasiak

    Magdalena Soboń-Stasiak

    Prawnik, Compliance Officer ArcelorMittal Poland SA
  • Filip Wojciechowski

    Filip Wojciechowski

    Wiceprezes ds. Marketingu Sprzedaży i Zadowolenia Klientów KROSS
  • Lilla Bacha

    Lilla Bacha

    Kierownik Centrum Rozwoju Biznesu Francusko-Polskia Izba Gospodarcza (CCIFP)
  • Łukasz Michałowski

    Łukasz Michałowski

    Regionalny Kierownik Sprzedaży Raben Logistics Polska
  • Ewa Mróz

    Ewa Mróz

    American Investor Desk Amerykańska Izba Handlowa w Polsce
  • Angelika Nowak

    Angelika Nowak

    Executive Director Polsko-Kanadyjska Izba Gospodarcza

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto do 5 listopada

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • Kancelaria Affre & Wspólnicy

    Kancelarię Affre & Wspólnicy tworzy zespół doświadczonych prawników. Doradzamy głównie w prawie konkurencji, obejmującym prawo antymonopolowe, zwalczanie nieuczciwej konkurencji i prawo konsumenckie oraz w prawie własności przemysłowej. Pomagamy przedsiębiorcom kształtować politykę dystrybucyjną, szkolimy w zakresie przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i nadużywania pozycji dominującej. Dbamy o zgodność umów i regulaminów z prawem konsumenckim, a także oceniamy działania przedsiębiorców pod kątem czynów nieuczciwej konkurencji, w szczególności w zakresie ochrony renomy, prawa reklamy, ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, opłat półkowych i utrudniania dostępu do rynku. Z naszego doradztwa prawnego korzystają przedsiębiorcy m.in. z branż: FMCG, branży chemicznej i IT, spożywczej, odzieżowej, budowlanej, a także przedsiębiorcy z sektora mediów i reklamy. Wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam minimalizować ryzyka prawne naszych klientów i rekomendować najkorzystniejsze rozwiązania. Pomagamy małym i dużym bezpiecznie budować i rozwijać biznes.