e-Klient. Trendy i wyzwania

e-Klient. Trendy i wyzwania

e-Klient. Trendy i wyzwania
 / 24 ‑ 25 maja 2017 / Warszawa

Cel

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce..

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

Podczas Konferencji m.in.:

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko
Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
Co przyciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
Magia social medi’ów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?

Do udziału zapraszam:

Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
Project i Brand Menedżerów;
Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.


Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98


Warszawa

Partner

Patron

Patron Merytoryczny