e-Klient. Trendy i wyzwania

e-Klient. Trendy i wyzwania

e-Klient. Trendy i wyzwania
 / 24 ‑ 25 maja 2017 / Warszawa

Cel

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce..

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

Podczas Konferencji m.in.:

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko
Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
Co przyciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
Magia social medi’ów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?

Do udziału zapraszam:

Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
Project i Brand Menedżerów;
Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.


Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98


Warszawa

Partner

Patron

Patron Merytoryczny