Efektywna komunikacja z dziennikarzami

Efektywna komunikacja z dziennikarzami

17 lipca 2020 / Online

300 zł netto do 17 lipca

Cel

Cyfryzacja, zmiany ekonomiczne, COVID-19 przekształciły nie tylko pracę PRowca, ale również zmieniły formy budowania relacji PRowiec – dziennikarz. Poznaj metody doboru środków komunikacji z mediami do zmieniającej się rzeczywistości i zostań niezastąpionym źródłem informacji dla dziennikarzy.


  • Zastanawiasz się czy Twoja marka musi być widoczna wszędzie?
  • Nie wiesz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do kontaktu z dziennikarzami?
  • Zastanawiasz się jaką formę przekazu zastosować do poszczególnych mediów?
  • Chcesz poznać techniki, za pomocą których dziennikarze będą publikować przedstawiane przez Ciebie informacje?


Weź udział w jedynym na polskim rynku webinarium, gdzie w rolę trenera wcieli się naczelny Pulsu Biznesu Grzegorz Nawacki. Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy poznasz najskuteczniejsze formy kontaktu z dziennikarzami i przygotujesz się na rozmowę z przedstawicielami mediów. Formuła pozwoli Ci na wejście w dyskusję z czołowym dziennikarzem ekonomicznym i możliwość zadania frasujących pytań. Jeśli odpowiadasz za działania PRowe czy komunikację nie może zabraknąć Cię na tym spotkaniu online!


Program

Piątek, 17 lipca

11:00 12:30

Metody skutecznej komunikacji z mediami

  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Skąd dziennikarz bierze tematy i co zrobić, by napisał o twojej firmie
  • Co zrobić, gdy dziennikarz zadaje trudne pytania, albo napisał „głupotę”
  • Co warto wiedzieć o pracy redakcji
  • Jak pandemia zmieniła pracę w mediach
  • Jak zbudować relację z dziennikarzem
  • Najczęstsze błędy w relacjach z mediami  


Dyskusja. Sesja pytań i odpowiedzi

  • 90 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    Absolwent wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. dziennikarz „Pulsu Biznesu”, od lutego 2011 r. zastępca redaktora naczelnego, od maja 2016 r. redaktor naczelny pb.pl, od marca 2019 r. redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, sektora finansowego, funduszy inwestycyjnych. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Inicjator akcji #jedzjabłka, za którą otrzymał nagrodę branży public relations PRoton. Ponadto #jedzjabłka uznano za Wydarzenie Roku i na jego ręce trafiła nagroda Innovation Award 2015, przyznawana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

300 zł netto do 17 lipca

Zarejestruj się