Efektywna Sprzedaż - niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu

Efektywna Sprzedaż - niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu

11 maja 2011 / Warszawa, Hotel Victoria Sofitel

Efektywna Sprzedaż - niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu
 / 11 maja 2011 / Warszawa

Cel

Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami to szczególnie ważne wyzwanie w sytuacji ostrej walki konkurencyjnej i wzrastających wymagań konsumentów. Podstawą tych działań jest bez wątpienia właściwe wykorzystanie wiedzy o kliencie, które umożliwia optymalne zarządzanie procesami wewnętrznymi i działaniami w zakresie sprzedaży, obsługi czy marketingu.

Podczas konferencji „Efektywna Sprzedaż – niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu” przedstawimy Państwu sprawdzone rozwiązania, które wprowadzą nową jakość w obszar Państwa działalności.

Warto wziąć udział w konferencji, aby:

  • dowiedzieć się jak dzięki optymalizacji procesów sprzedażowych zwiększać jej dochodowość
  • poznać znaczenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w strategii obsługi klientów
  • unikać pułapek w działaniach sprzedażowych i wprowadzić alternatywne rozwiązania zwiększające ich skuteczność
  • wykorzystywać w praktyce rozwiązania analityczne do precyzyjnej segmentacji klientów i zarządzania relacjami

Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych efektywnym zarządzaniem relacjami z klientem, a w szczególności:

  • Prezesów, Dyrektorów Zarządzających i Generalnych
  • Członków zarządu odpowiedzialnych za sprzedaż, handel, marketing, działalność operacyjną
  • Dyrektorów i Kierowników ds. sprzedaży
  • Dyrektorów Operacyjnych
  • Dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za jakość i obsługę klienta
  • Osoby odpowiedzialne za działania CRM

Partnerzy Konferencji:

Partner Strategiczny:

Netwise Sp. z o.o. - głównym obszarem działalności firmy jest konsulting oraz wdrażanie systemów i strategii CRM/xRM. Fima Netwise, uhonorowana tytułem Microsoft Dynamics CRM Partner of the Year 2010, specjalizuje się w szczególności we wdrożeniach systemu Microsoft Dynamics CRM i systemów Line-of-Business opartych o platformę Dynamics CRM. Firma jest ponadto Centrum kompetencyjym i szkoleniowym dla partnerów oraz klientów Microsoft w zakresie Microsoft Dynamics CRM.

Netwise posiada własne Centrum Danych zlokalizowane w ATMAN w Warszawie, dzięki któremu oferuje systemy Microsoft Dynamics CRM, Exchange i SharePoint w modelu Software-as-a-Service.

Partnerzy Konferencji:

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 211 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem lub organizacją rządową. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2010 roku, Accenture osiągnęło przychody netto w wys. 21,6 miliarda dolarów.

Firma Intersys sp. z o.o. działa na rynku od 2004 r. Specjalizuje się w dostarczaniu i wdrażaniu najwyższej jakości systemów informatycznych wspomagających procesy biznesowe w firmach. Każde z oferowanych rozwiązań może zostać skonfigurowane tak, aby jak najlepiej spełnić stawiane przed nim zadania i zintegrowane z istniejącą już infrastrukturą systemów Klienta.

Firma posiada wieloletnie doświadczenie w branży IT, szeroką gamą kompetencji m. in. w zakresie systemów MS Dynamics CRM i NAV, a także SharePoint, SQL, BizTalk, Exchange i innych. Posiada także szereg autorskich rozwiązań takich jak:

  • Platforma biznesowa xRM dla usług profesjonalnych
  • System Obsługi Masowej Windykacji
  • System lojalnościowy
  • System serwisowy
  • System obiegu dokumentów (DMS)
  • I inne

Sandler Training (www.sandler-pl.com) to jedna z największych organizacji szkoleniowo-konsultingowych na świecie. Aktualnie działa ponad 250 regionalnych biur w 20 krajach świata. W Europie środkowowschodniej partnerem strategicznym (Master Franchisee) jest Sandler Training Polska (dawniej część grupy House of Skills). W Polsce aktualnie działa 9 biur Sandlera (Authorized Franchisee) z siedzibami w Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.Od 2010 model Sandlera ma swoje odzwierciedlenie w programie Microsoft Dynamics CRM, a od niedawna dostępna jest także polska wersja.

SIMPLE S.A. powstała w 1988 roku, jest jedną z pierwszych polskich firm informatycznych.Działalność SIMPLE S.A. obejmuje, m. in.:

  • usługi konsultacyjne, wdrożeniowe i szkoleniowe
  • usługi integracyjne, instalacyjne i serwisowe
  • dostarczanie rozwiązań informatycznych
  • produkcję oprogramowania

Realizujemy potrzeby Klientów wykorzystując wieloletnie doświadczenie.SIMPLE S.A. od ponad 15 lat związana jest na zasadach partnerstwa z firmą Microsoft. Jesteśmy partnerem w zakresie Microsoft Dynamics CRM i wdrażamy u naszych Klientów CRM 2011.

S&T Services Polska jest oddziałem Grupy S&T AG z centralą w Wiedniu. Oferujemy usługi integracyjne, konsultingowe, outsourcing, projektowanie i wdrażanie systemów IT oraz całodobowe wsparcie techniczne.

Pion Rozwiązań Biznesowych zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem systemów wspierających zarządzanie biznesem. Oferujemy systemy Business Intelligence, ERP oraz CRM. Prowadzimy projekty kontroli jakości systemów i testowania wydajności aplikacji oraz zarządzanie standardami IT w instytucji.

Pion Rozwiązań Infrastrukturalnych zajmuje się projektowaniem i dostarczaniem infrastruktury IT. Specjalizujemy się w usługach outsourcingowych, projektowych, instalacyjnych, integracyjnych oraz administracji IT.

Zespół S&T w Polsce liczy 300 osób, biura znajdują się w 12 miastach, a sieć serwisowa obejmuje cały kraj.

Firma X-Code została stworzona z wizją skupienia wysokiej jakości kompetencji w obszarach głownych technologii programistycznych i bazodanowych oraz zaoferowania kompleksowej usługi programistycznej B2B ze szczególnym naciskiem na eleastyczne zarządzanie projektami.

Naszą misją jest stworzenie kompleksowej usługi programistycznej w obszarze technologii programistycznych oraz bazodanowych , dążenie do eleastycznego zarządzania projektami w celu umożliwienia szybkiej reorganizacji planów projektowych mając na celu maksymalne skrócenie czasu realizacji. Naszym klientom zapewniamy stabilny zespół specjalistów oraz szerokie kompetencje branżowe, czyli znajomość zagadnień z obszarów funkcjonowania naszych klientów.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Victoria Sofitel


Warszawa

Partner Strategiczny

Organizator

Współorganizator