Efektywne badania w marketingu

Efektywne badania w marketingu

18 ‑ 19 marca 2013 / Warszawa, Le Meridien Bristol

Efektywne badania w marketingu
 / 18 ‑ 19 marca 2013 / Warszawa

Cel

Zapraszamy do wzięcia udziału w unikalnych warsztatach, gdzie czekają na Państwa:

  • inspirujące case'y: FoodCare, Orange, Onet.pl, Kompania Piwowarska, PZU, LOTOS
  • praktyczne rekomendacje
  • przykłady dobrych praktyk
  • pomysły do wdrożenia już w dzień po spotkaniu

Jeżeli...

  • jesteś dyrektorem, managerem, planerem, strategiem, brand managerem, specjalistą odpowiedzialnym za działania marketingowe firmy i rozwiązania badawcze w obszarze marketingu
  • realizujesz i interpretujesz wyniki badań marketingowych
  • zlecasz realizację badań na zewnątrz firmy
  • korzystasz z wyników analiz
  • wspierasz i rozwijasz nowe marki, produkty i usługi

Dowiedz się jak...

  • wypracować optymalne rozwiązania badawcze i argumentacyjne na poszczególnych etapach współpracy zaangażowanych stron – badaczy, marketerów, startegów, decydentów
  • pozyskać mierzalne informacje wspomagające decyzje marketingowe
  • wykorzystać wyniki badań do optymalizacji kampanii
  • korygować kampanię ,,w locie”

Do zobaczenia na Warsztatach!

Aneta Wereszka – Project Coordinator

Szczegółowe informacje:

tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl


Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Le Meridien Bristol


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny