
ESG – Raportowanie niefinansowe w praktyce
Cel
Kryteria ESG (Environment, Social and Governance) odgrywają coraz ważniejszą rolę w budowaniu wartości przedsiębiorstwa i relacji z interesariuszami. Ujawnianie rozszerzonych informacji niefinansowych niesie wiele korzyści zarówno dla firm objętych tym obowiązkiem, jak i dla wszystkich zainteresowanych ich działalnością i uzyskiwanymi przez nie wynikami.
Pozafinansowe aspekty działalności są ważną informacją zarządczą oraz wartościowe dla partnerów biznesowych i klientów, inwestorów i analityków, instytucji nadzorujących i regulatorów, ale także dla przyszłych pracowników i członków społeczności lokalnych, w których te firmy funkcjonują.
Świadomi wyzwań, jakie dla wielu organizacji niosą wymogi w zakresie ujawniania rozszerzonego zakresu informacji niefinansowych, przystąpiliśmy do zorganizowania wydarzenia poświęconego tej problematyce.
Podczas konferencji zaprezentujemy obowiązki w aspekcie nie tylko wyzwań, ale przede wszystkim korzyści dla interesariuszy i szans dla samych raportujących podmiotów. Konferencja będzie doskonałą okazją do zapoznania się z aktualnym stanem rynku i przyszłymi trendami w zakresie ESG.
Nowe wymagania dotkną szeregu przedsiębiorstw, które dotychczas nie stosowały profesjonalnych metod zarządzania oraz raportowania kwestii społecznej odpowiedzialności, czy szerzej – podejścia do zrównoważonego rozwoju.
W programie m.in.:
- Kierunek i trendy ESG - co nas czeka w przyszłości?
- Doświadczenia spółek w zakresie sprawozdawczości w kontekście danych niefinansowych/ ESG - jak przygotować odpowiedni raport ESG - case studies: Grupy CIECH SA, LPP, Santander Bank Polska, PKN Orlen , GPW i Żabka.
- Wymogi dotyczące raportowania w całym łańcuch dostaw – wpływ na wykonawców i podwykonawców
- Wytyczne dotyczące raportowania kwestii praw człowiek, procedury należytej staranności i przeciwdziałanie korupcji .
Adresatami konferencji są m.in.:
- Prezesi, Członkowie zarządów
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i analizę ryzyka (kwestie środowiskowe, społeczne i pracownicze, prawa człowieka, przeciwdziałanie korupcji i łapownictwu)
- Osoby odpowiedzialne za wdrażanie w firmach zasad społecznej odpowiedzialności i raportowanie społeczne
- Osoby odpowiedzialne za zapewnienie zgodności działania firmy z przepisami prawa i dobrowolnie przyjętymi zobowiązaniami (compliance)
- Biegli rewidenci
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy