Facility Management Forum

Facility Management Forum

Cel

Szanowni Państwo,

przed nami Facility Management Forum, spotkanie praktyków zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Z myślą o Państwa potrzebach i oczekiwaniach chcemy przedstawić nowe spojrzenie na kwestie związane z zarządzaniem powierzchnią biurową.

Podczas naszego spotkania przedstawiamy nowe, świeże spojrzenie na zarządzanie nieruchomościami, przedstawiamy case studies, dyskutujemy, mówimy nie tylko o kosztach i podatkach, ale o trendach, efektywności i wpływie Państwa codziennej pracy na funkcjonowanie całej organizacji!

Zapewne szukają Państwo sposobu na:

  • nowoczesną, motywująca do pracy aranżację biura,
  • rozwiązań technologicznych, które nie tylko ograniczają koszty, ale również czas,
  • optymalizację swoich działań i ograniczanie kosztów,
  • wykorzystanie nieruchomości zabytkowych, które są jedną z Państwa nieruchomości,
  • ograniczenie odpowiedzialności jako osoby zarządzającej budynkiem,
  • wygranie negocjacji z dostawcami,
  • restrukturyzację swojej powierzchni biurowej lub jej komercjalizację.

Dlatego też muszą Państwo skorzystać z okazji, by znaleźć wiele rozwiązań i kierunków, którymi podążać, by osiągnąć wszystkie te cele. Zapraszamy do spotkania z naszymi Ekspertami podczas Facility Management Forum, które odbędzie się już 12-13 kwietnia 2016 w Warszawie.

Do zobaczenia!

Rafał Szary
Project Manager


Do udziału w Forum zapraszamy przede wszystkim:

  • Facility Managerów,
  • Dyrektorów i Managerów zarządzających nieruchomościami,
  • Dyrektorów Administracyjnych,
  • Specjalistów ds. Zarządzania Nieruchomościami,
  • Zarządców Nieruchomości,
  • Property Managerów,
  • wszystkie osoby zajmujące się zarządzaniem i doradztwem w zakresie zarządzania nieruchomościami.

Uczestnikom Forum gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: case studies, sesje warsztatowe, sesje eksperckie
  • Przedstawienie najnowszych trendów, przepisów, możliwości, które już następnego dnia można wdrożyć we własnej organizacji
  • Wiedzę na najwyższym poziomie
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów
  • Interakcję i integrację – możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Certyfikat potwierdzający udział w Forum


Partner

OTIS - W 1853 roku Elisha Graves OTIS wynalazł pierwszą w historii bezpieczną windę. Od tamtej pory pracownicy OTIS na całym świecie dokładają wszelkich starań, aby jakość oferowanych produktów oraz usług w pełni zaspokajała potrzeby Klientów. Naszym znakiem jest wysoka jakość produktu i serwisu, gwarantowana przez 60 000 wykwalifikowanych pracowników na całym świecie. Naszym celem jest zadowolenie Klientów, tak aby firma OTIS była postrzegana jako niekwestionowany lider urządzeń transportu pionowego na świecie.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Centrum konferencyjne Nimbus, Al. Jerozolimskie 98, Warszawa


Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny