Feedback Managerski

Feedback Managerski

2 lipca 2019 / Warszawa

1595 zł netto od 15 kwietnia do 31 maja

1895 zł netto od 1 czerwca do 2 lipca

Feedback Managerski
 / 2 lipca 2019 / Warszawa  / 1595 zł netto Zarejestruj się

Cel

91% pracowników czuje się docenionych, jeśli otrzymuje informację zwrotną przynajmniej raz w tygodniu, 85% ma poczucie satysfakcji, jeśli taką informację ma raz na dwa tygodnie. 84% pracowników uważa, że ich ocena nie powinna być przeprowadzana tylko raz w roku.*

Pracownicy coraz częściej zwracają uwagę na starania swoich przełożonych, a to ma bezpośredni wpływ na wzrost efektywności ich obowiązków. Dlatego menedżerze brak Twojego zaangażowania, to także brak zaangażowania Twoich pracowników! Chcesz pozytywnie wpływać na Twój zespół - weź udział w warsztatach i naucz się udzielać swojej opinii na bieżąco.

Warsztaty „Feedback Managerski” to :

1 sesja case study, gdzie poznasz doświadczenia HR Managera w zakresie wdrażania kultury stałego udzielania informacji zwrotnej i modelowania zachowań pracowników

2 sesje z certyfikowanymi trenerami, podczas których zweryfikujesz swoje ścieżki komunikacji i poznasz techniki przekazywania feedbacku, które zwiększą motywację Twojego zespołu

1 sesja pod okiem psychologa, gdzie poznasz metody oceny behawioralnych zachowań Twoich pracowników

Doświadczenie certyfikowanych coachów, wybitnych psychologów, autorów wielu inspirujących publikacji ta nasza gwarancja, byś otrzymał dużą dawkę wiedzy! Wspólnie z nimi zweryfikujesz, czy właściwie wykorzystujesz techniki komunikacyjne, coachingowe i psychologiczne, a także nauczysz się nowych form udzielania informacji zwrotnej.

Zaangażuj się w udział w warsztatach, a już na zawsze będziesz mieć zaangażowany zespół!

* (dane wg. raportu Korn Ferry i Indeks Doceniania 2018)

Program

Wtorek, 2 lipca

08:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, None, None
08:30

Przywitanie uczestników

Warszawa, None, None

Feedback w organizacji z perspektywy managera - case study

08:35

Feedback Managerski jako narzędzie modelowania zachowania Twoich pracowników – jak skutecznie wdrożyć i stosować politykę udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?

  • Edyta Kruszewska – Psycholog, Senior HRBP, ProService Finteco

  • Czy wiara czyni cuda? W co wierzy Twój pracownik? Rola przekonań w procesie zarządzania relacjami i wspierania kultury organizacyjnej opartej o feedback
  • Skąd wiem, czy mogę to udźwignąć? Feedback na służbie Supermocy
  • Udzieliłeś informacji zwrotnej i co dalej? Feedback jako narzędzie w organizacji wspierające tworzenie indywidualnych planów rozwojowych
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się feedbackiem w codziennej pracy?
  • Rozmowy podsumowujące, codzienne opinie – kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Porażki i sukcesy menedżera we wdrażaniu i budowaniu polityki feedbacku w organizacji – z perspektywy własnych doświadczeń

Warszawa, None, None

Feedback jako narzędzie komunikacji - interaktywna sesja

09:35

Słowa jako największa wartość menedżera czyli techniki przekazywania informacji zwrotnej Twoim pracownikom

  • Iwona Chyrchel – Trener, Coach

  • Metody przekazywania informacji zwrotnej zgodnej z Twoimi celami
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z poszczególnymi osobowościami w Twoim zespole?
  • Techniki, za pomocą których dostosujesz
  • Feedback negatywny – jak najskuteczniej przekazać najgorszą informację?
  • Metody komunikacji i przekazywania informacji zwrotnej niecierpliwym pracownikom pokolenia Y

Warszawa, None, None
11:30

Przerwa na kawę

Warszawa, None, None

Feedback z perspektywy psychologa - interaktywna sesja

11:50

Rozmawiaj, opiniuj, obserwuj – jak radzić sobie z emocjami i odczytywać zachowania Twoich pracowników udzielając informacji zwrotnej?

  • Mirosława Huflejt-Łukasik – Psycholog, Senior Coach, Wykładowca
  • Jak skutecznie zbudować pewność siebie udzielając informacji zwrotnej? Mechanizm psychologicznego wpływu
  • Jak odbierać niewerbalne sygnały Twoich rozmówców? Uważność w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Rola lidera a motywacja czyli wpływ informacji zwrotnej na motywację Twoich pracowników
  • Model "kanapki informacji zwrotnej" - jak skutecznie udzielać feedbacku, by osiągnąć założony cel?
  • Techniki radzenia sobie z emocjonalnymi pracownikami podczas udzielania negatywnych informacji zwrotnych

Warszawa, None, None
13:20

Lunch

Warszawa, None, None
14:00

Rozmawiaj, opiniuj, obserwuj – jak radzić sobie z emocjami i odczytywać zachowania Twoich pracowników udzielając informacji zwrotnej? Cz. II kontynuacja

  • Mirosława Huflejt-Łukasik – Psycholog, Senior Coach, Wykładowca
Warszawa, None, None

Feedback jako metoda coachingowa - interaktywna sesja

15:00

Feedback inaczej – o mocy właściwych pytań i rozwojowej funkcji rozmowy oceniającej

  • Monika Kantowicz-Gdańska – ekspert w dziedzinie komunikacji organizacyjnej, trener rozwoju indywidualnego i grupowego

  • Zacznijmy od podstaw czyli kilka słów o pracy naszego mózgu i wpływu tych mechanizmów na sposób odbierania feedbacku
  • Czy każdy menedżer może pracować coachingowo?
  • Zamień feedback na pytanie i wejdź inny wymiar rozmowy oceniającej
  • Dobre pytania i tworzenie scenariuszy rozmów z pracownikami

Warszawa, None, None
17:00

Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

Warszawa, None, None

Prelegenci

  • Iwona Chyrchel

    Iwona Chyrchel

    Trener, Coach
  • Mirosława Huflejt-Łukasik

    Mirosława Huflejt-Łukasik

    Psycholog, Senior Coach, Wykładowca
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    ekspert w dziedzinie komunikacji organizacyjnej, trener rozwoju indywidualnego i grupowego
  • Edyta Kruszewska

    Edyta Kruszewska

    Psycholog, Senior HRBP, ProService Finteco

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1595 zł netto od 15 kwietnia do 31 maja

Zarejestruj się