Forum Customer Experience Management

Forum Customer Experience Management

17 ‑ 18 listopada 2011 / Warszawa, Hotel Sofitel Victoria

Forum Customer Experience Management
 / 17 ‑ 18 listopada 2011 / Warszawa

Cel

PIERWSZE W POLSCE WYDARZENIE POŚWIĘCONE TEMATYCE CEM

Czy wiesz, że wielu Twoich konkurentów już wdrożyło lub pracuje nad wdrożeniem w swoich firmach strategii CEM w najbliższych miesiącach?

INSPIRUJĄCE POMYSŁY - NAJLEPSI EKSPERCI - NAJCIEKAWSZE CASE STUDIES

  • Belgacom
  • TP SA
  • Shop Direct
  • Tauron
  • Enea
  • Polkomtel
  • Citi Handlowy
  • InPost
  • Link4
  • Leroy Merlin
  • Frito Lay
  • Coca Cola
  • Kompania Piwowarska
  • L’Oreal
  • Merlin.pl

WEŹ UDZIAŁ
w pierwszym w Polsce spotkaniu poświęconym innowacyjnej strategii, którą z sukcesem wdrażają największe firmy na świecie. W najbliższym czasie Ty również będziesz jej potrzebował do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej!
POZNAJ
krok po kroku strategię CEM: gdzie pojawiają się doświadczenia klienta, jak je zmierzyć i zebrać w strukturze całej organizacji, jak wykorzystać feedback w tworzeniu spójnych i nowoczesnych działań proklienckich
DOWIEDZ SIĘ
jak inne firmy i z jakim skutkiem zarządzają doświadczeniami klientów i jak dotrzymać im kroku!
ODKRYJ
nowe możliwości rozwoju i wprowadzenia strategii Zarządzania Doświadczeniami Klienta w obszarze: obsługi i komunikacji z klientem, budowania oferty i produktów oraz strategii i działań promocyjnych. Tylko u nas pomogą Ci w tym wybitni i doświadczeni eksperci!
UCZ SIĘ
od najlepszych – przedstawiciele kluczowych firm zaprezentują najciekawsze rynkowe praktyki oparte na wdrożeniach zakończonych sukcesem

DO UDZIAŁU W FORUM ZAPRASZAMY

Dyrektorów, managerów i specjalistów

  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju
  • obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • sprzedaży
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • zarządzania wartością klientów
  • rozwoju segmentów klientów
  • planowania i analiz
  • zarządzania kontaktami z klientem
  • customer intelligence, business intelligence

Serdecznie zapraszam do udziału w Forum

Justyna Piechocka - Project Manager

tel. (22) 333 97 77

fax. (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 97 87

fax. (22) 333 97 78

e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Sofitel Victoria


Warszawa

Partner

Patron Medialny