Forum Zakupy

Forum Zakupy

23 marca 2021 / Online

Cel

Z usług Działu Zakupów korzystają prawie wszyscy w firmie, mało kto jednak rozumie, że efekt ich pracy – często niewidoczny na pierwszy rzut oka – ma duże znaczenie dla funkcjonowania całej organizacji. To przede wszystkim strategiczne planowanie wydatków, szukanie oszczędności, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami czy negocjowanie warunków współpracy.

W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów.

Nie czekaj na zakłócenia, które uderzą w twój łańcuch dostaw.

Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest, aby chronić organizację przed nieprzewidywalnymi zewnętrznymi zagrożeniami. Zmiany geopolityczne, koronawirus, terroryzm, cła lub inne wyboje. To właśnie zakupy mają zdolność do ochrony organizacji poprzez ograniczanie ryzyka, generowania oszczędności i znajdowania innowacyjnych rozwiązań w dobie niepewności.

Podczas Forum Zakupy, podyskutujemy o roli ekspertów ds. zakupów oraz wymienimy się doświadczeniami ze specjalistami, którzy od lat zarządzają procesami zakupowymi w największych firmach w Polsce

Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:

  •  Współpraca działu zakupów i innymi działami – o tym, że wspólne działania mogą przynieść wymierne oszczędności
  • Jak Covid wpłynął na nowe efektywne strategie zakupowe
  • Jak zabezpieczyć firmę na podobne kryzysy w przyszłości
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami w dobie kryzysu gospodarczego - jak zaangażować kontrahentów w generowanie oszczędności
  • Czy nowoczesne działy zakupów mogą być ekologiczne
  • Jak zautomatyzować procesy zakupowe by dostosować się do obecnej sytuacji i ochronić łańcuchy dostaw
  • Jak będą wyglądały zakupy pod względem technologicznym za 5/10 lat? jakie innowacje się pojawią?
  • W co dziś inwestować, aby być konkurencyjnym na rynku
  • Jak UOKiK walczy z zatorami płatniczymi – co to oznacza dla biznesu. Zatory płatnicze – szansa czy ryzyko dla biznesu

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

  • Właścicieli i Prezesów
  • Kadrę zarządzającą Zakupami
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Działów i Obszarów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
  • Kierowników Operacji Logistycznych
  • Konsultantów ds. Zakupów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron Medialny