
Future IT Management
Cel
Obecnie żadna firma nie może funkcjonować bez wsparcia informatycznego, niezależnie od jej wielkości czy sektora - co sprawia, że działy IT są niezbędne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Jeszcze do niedawna oczekiwano od działów IT podnoszenia efektywności i optymalizacji kosztów, dziś nowoczesne zespoły IT mają za zadanie nie tylko wspierać, ale przede wszystkim współtworzyć biznes. IT przestało być generatorem kosztów, a stało się dostawcą usług przynoszących konkretne przychody.
W ciągu ostatnich lat zmienia się także rola szefa działu IT, który pełni kluczową funkcję we wprowadzaniu zmian. Proces transformacji spoczywa jednak na barkach całego zespołu, a ponieważ technologia zmienia się bardzo szybko, Ty Dyrektorze IT i Twój zespół musicie być elastyczni i dynamiczni.
Spotkajmy się 18 stycznia 2023 r. podczas konferencji Future IT Management. Dołącz do nas, aby wysłuchać najlepszych ekspertów i poznać doświadczenia CIO m.in. z: Leroy Merlin, Veolia Polska, Devskiller, Polpharma, Bank BNP Paribas, DTiQ oraz Diagnostyka.
Podczas konferencji:
- Sprawdzimy, jak działać w trybie kryzysowym i nadawać priorytety projektom, gdy każdy z nich jest krytyczny
- Zastanowimy się, jak zbudować zespół w dobie częstej rotacji pracownika
- Pokażemy, jak silna, dobrze wykreowana marka osobista może pomóc menedżerowi w rozwoju jego kariery we właściwym kierunku
- Przedstawimy jak chronić swoje dane, pracowników i aktywa w świecie post-pandemicznym
- Doradzimy, jak pozyskiwać talenty w transformacji cyfrowej
- Pokażemy jak uczynić IT konkurencyjną przewagą biznesową, a nie tylko centrum kosztów
- Wskażemy w jaki sposób zmapować umiejętności w organizacji
Do udziału szczególnie zapraszamy:
- CIO
- Dyrektorów i kierowników IT
- Managerów IT Liderów projektów IT
- Osoby zarządzające specjalistami lub działami IT
A także Przedstawicieli działów HR
- Dyrektorów personalnych, kierowników HR
- HR Business Partnerów
- Kierowników ds. Employer Brandingu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy