Online
Konferencja
18 stycznia 2023
18 stycznia 2023
Future IT Management
Future IT Management
Zarządzanie nowoczesnym działem IT

Cel

Obecnie żadna firma nie może funkcjonować bez wsparcia informatycznego, niezależnie od jej wielkości czy sektora - co sprawia, że działy IT są niezbędne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Jeszcze do niedawna oczekiwano od działów IT podnoszenia efektywności i optymalizacji kosztów, dziś nowoczesne zespoły IT mają za zadanie nie tylko wspierać, ale przede wszystkim współtworzyć biznes. IT przestało być generatorem kosztów, a stało się dostawcą usług przynoszących konkretne przychody.

W ciągu ostatnich lat zmienia się także rola szefa działu IT, który pełni kluczową funkcję we wprowadzaniu zmian. Proces transformacji spoczywa jednak na barkach całego zespołu, a ponieważ technologia zmienia się bardzo szybko, Ty Dyrektorze IT i Twój zespół musicie być elastyczni i dynamiczni

Spotkajmy się 18 stycznia 2023 r. podczas konferencji Future IT Management. Dołącz do nas, aby wysłuchać najlepszych ekspertów i poznać doświadczenia CIO m.in. z: Leroy Merlin, Veolia Polska, Devskiller, Polpharma, Bank BNP Paribas, DTiQ oraz Diagnostyka.

Podczas konferencji:

  • Sprawdzimy, jak działać w trybie kryzysowym i nadawać priorytety projektom, gdy każdy z nich jest krytyczny
  • Zastanowimy się, jak zbudować zespół w dobie częstej rotacji pracownika
  • Pokażemy, jak silna, dobrze wykreowana marka osobista może pomóc menedżerowi w rozwoju jego kariery we właściwym kierunku
  • Przedstawimy jak chronić swoje dane, pracowników i aktywa w świecie post-pandemicznym
  • Doradzimy, jak pozyskiwać talenty w transformacji cyfrowej
  • Pokażemy jak uczynić IT konkurencyjną przewagą biznesową, a nie tylko centrum kosztów
  • Wskażemy w jaki sposób zmapować umiejętności w organizacji

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • CIO
  • Dyrektorów i kierowników IT
  • Managerów IT Liderów projektów IT
  • Osoby zarządzające specjalistami lub działami IT

A także Przedstawicieli działów HR

  • Dyrektorów personalnych, kierowników HR
  • HR Business Partnerów
  • Kierowników ds. Employer Brandingu

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron Medialny