GAMIFIKACJA - nowe metody angażowania i motywowania konsumentów oraz pracowników

GAMIFIKACJA - nowe metody angażowania i motywowania konsumentów oraz pracowników

GAMIFIKACJA - nowe metody angażowania i motywowania konsumentów oraz pracowników
 / 17 czerwca 2013 / Warszawa

Cel

Gamifikacja to nowa gwiazda na firmamencie trendów marketingowych – New York Times umieścił ją na liście najbardziej przełomowych pomysłów ostatnich lat! Dzięki nieinwazyjnym metodom zaangażowania użytkownika, w skuteczny sposób zwiększa motywację w dążeniu do realizacji określonego celu. Jak wynika z badań, użycie technik gamifikacji znacząco wpływa na podniesienie świadomości marki, efektywność sprzedaży i skuteczność działań marketingowych.

Najrozmaitsze przedsiębiorstwa i najróżniejsze branże zaczęły używać technik gamifikacji, żeby w rewolucyjny sposób zmienić metody oddziaływania na swoich klientów oraz pracowników i w rezultacie stać się podmiotami bardziej konkurencyjnymi i przynoszącymi większe zyski. W ostatnim czasie coraz popularniejsze staje się też użycie gamifikacji w wielu obszarach firmy. Jej wykorzystanie jest kluczowe we wzroście zadowolenia z pracy, zmniejszeniu rotacji zespołu, obniżeniu poziomu stresu, zwiększeniu sprzedaży.

PODCZAS WARSZTATÓW DOWIESZ SIĘ JAK:

  • ZAROBIĆ dzięki wykorzystaniu nieinwazyjnych narzędzi
  • ZWIĘKSZYĆ efektywność i wyniki Twojego zespołu
  • ZBUDOWAĆ lojalność Twoich klientów
  • USPRAWNIĆ działania w dziale call center i HR
  • WYKORZYSTAĆ gamifikację do budowania wartości firmy

UWAGA: Bogata formuła Warsztatów! Doświadczeni praktycy, nowatorskie i inspirujące case studies, dwie ścieżki tematyczne i to wszystko podczas jednego dnia!

PRELEGENCI O WYDARZENIU: WIDEO


KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ:

Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy wszystkich zainteresowanych najnowszymi kanałami komunikacji, które dzięki zaangażowaniu użytkowników zwiększają efektywność ich działań.

W szczególności polecamy to wydarzenie:

  • Dyrektorom, Kierownikom, Managerom Marketingu
  • Dyrektorom, Managerom i Specjalistom odpowiedzialnym za strategię firmy w obszarze nowych technologii
  • Pracownikom portali, sklepów, serwisów internetowych oraz wszystkim osobom zainteresowanym wykorzystaniem nowoczesnych kanałów w rozpowszechnianiu własnych produktów
  • Przedstawicielom agencji PR, marketingowych, reklamowych
  • Brand Managerom, Product Managerom
  • Managerom działu komunikacji i wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorom, Kierownikom, Managerom ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Dyrektorom, Managerom działu HR
  • Employer Branding Managerom
  • Kierownikom projektów komunikacyjnych

oraz wszystkim profesjonalistom śledzącym ewolucję najnowszych technologii!

Zapraszam do udziału w Warsztatach!

Aleksandra Zygarska- Project Manager



Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny