Gamifikacja w praktyce

Gamifikacja w praktyce

Gamifikacja w praktyce
 / 10 ‑ 11 września 2014 / Warszawa

Cel

Żyjemy w czasach przesytu konkurencyjnego. Nasz rynek jest wręcz przeładowany firmami, które mogą dostarczyć przedmiot czy usługę szybciej, efektywniej i w dodatku w dużo lepszej jakości niż ich konkurencja! Musimy więc każdego dnia walczyć o klienta i naszą pozycję rynkową. Pojawia się więc naturalny wniosek, iż jednym z naszych największych rynkowych wyzwań jest budowanie, ale przede wszystkim utrzymanie prawdziwego zaangażowania i lojalności wśród naszych klientów. Jak to zrobić…? Odpowiedź odnajdziecie Państwo w tytule naszych warsztatów!

Zapraszam na jedyny w swoim rodzaju praktyczny warsztat z planowania, tworzenia i wdrażania działań gamifikacyjnych, poprowadzony przez tegorocznego laureata 2-go miejsca Loyaltygames, prestiżowego światowego konkursu dotyczącego gamifikacji – Krzysztofa Przybylskiego!

Magdalena Marczak - Project Manager


Jeżeli chcecie:

  • dowiedzieć się jakie są najnowsze trendy, narzędzia i możliwości budowania lojalności oraz zaangażowania klienta,
  • poznać, zrozumieć i dostosować się do potrzeb dzisiejszego, szybko zmieniającego się klienta,
  • poznać narzędzia za pomocą których możecie kreować zmiany zachowania swoich klientów, tak aby nie odczuwali pułapki manipulacji,
  • usłyszeć, przeanalizować i zbudować nową strategię gamifikacyjną na podstawie trzech najważniejszych case’ów naszego rynku,
  • praktycznie przećwiczyć tworzenie i planowanie strategii gamifikacyjnej...

to nie może zabraknąć Was na tym wydarzeniu!


Tylko u Nas:

  • 100% praktyki, skuteczności i efektywności!
  • Najnowsza formuła warsztatowa!
  • Najciekawsze praktyczne ćwiczenia!
  • Najświeższe i najważniejsze case studiem!
  • Najlepsi eksperci z rynku!

Na warsztat zapraszamy:

  • Dyrektorów, Kierowników, Managerów Marketingu;
  • Dyrektorów, Managerów i Specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze nowych technologii;
  • Pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych oraz wszystkich zainteresowanym wykorzystywaniem nowoczesnych kanałów w rozpowszechnianiu własnych produktów;
  • Przedstawicieli agencji PR, marketingowych, reklamowych;
  • Brand Managerów, Product Managerów;
  • Managerów działu komunikacji i wsparcia sprzedaży;
  • Dyrektorów, Kierowników, Managerów ds. komunikacji zewnętrznej;
  • Employer Branding Managerów;
  • Kierowników projektów komunikacyjnych.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Siedziba Pulsu Biznesu, ul. Kijowska 1


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron

Patron Medialny