HR Summit 2014

HR Summit 2014

30 września ‑ 1 października 2014 / Warszawa, Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45

HR Summit 2014
 / 30 września ‑ 1 października 2014 / Warszawa

Cel

W organizacjach, w których tak wiele zależy od pracowników, a oni mają tego świadomość, w których nie karze się za błędy, lecz kładzie nacisk na rozwój i doskonalenie, można w maksymalnym stopniu skoncentrować się na tym, co najważniejsze, czyli na sukcesie firmy.

W czasie kongresu:

  • Rzucimy wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom!
  • Stworzymy okazję, do wykorzystania wiedzy i doświadczenia praktyków oraz strategów HR, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w biznesowe życie, a także przekuwać w dochodowe projekty!

Organizacje z wpływowymi działami HR zwykle cieszą się lepszymi wynikami finansowymi. Jak sprawić, by były ukierunkowane na cele biznesowe?

By osiągnąć sukces organizacji, dział HR powinien skupić się na: Jednak każdy z nas otarł się o firmy, w których:
  • Usprawnieniu komunikacji w firmie
  • panuje chaos komunikacyjny
  • zatrudnianiu najlepszych pracowników
  • zatrudniani są znakomici pracownicy, ale firma nie potrafi ich zatrzymać
  • budowaniu strategii HR
  • strategia HR jest niespójna z modelem biznesowym firmy
  • rozwijaniu talentów i motywacji pracowników
  • pracownicy czują się niedocenieni i wypaleni zawodowo
  • zapewnieniu pracownikom elastyczności zatrudnienia i czasu pracy
  • panują sztywne zasady i nie wykorzystuje się możliwości kodeksu pracy

Koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne narzędzia, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze!

Tematyka kongresu skierowana jest do wszystkich, którzy stoją przed wyzwaniem, do jakiego obliguje nas nowy HR w firmach, w szczególności:

  • Dyrektorów i Kierowników Działów Komunikacji Wewnętrznej , PR
  • Dyrektorów i Kierowników Działów HR, Personalnych
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Szkoleń
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Rozwoju
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Personalnych
  • Dyrektorów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • Dyrektorów ds. Zarządzania Efektywnością Organizacji, Operacyjnych

PROJEKT WSPIERA: PATRONI MERYTORYCZNI


PERSONA GLOBAL POLSKA jest częścią sieci Persona Global, światowej firmy szkoleniowo-doradczej, koncentrującej się na procesach zarządzania operacyjnego, efektywnym przywództwie, systemowym podnoszeniu efektywności sił sprzedaży, przewodzeniu zmianom, budowaniu sprawności i spójności organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich, efektywności indywidualnej i zespołowej. Rozwiązania Persona Global są oferowane przez ponad 1400 certyfikowanych konsultantów w ponad 70 krajach.

Zespół doświadczonych konsultantów i trenerów biznesu, specjalizujących się w rozwoju efektywności biznesowej ludzi i organizacji, wykorzystujących w swej codziennej praktyce zarówno bogate doświadczenie własne, jak i sprawdzone w środowisku międzynarodowym, zaawansowane narzędzia i techniki oferowane przez Persona Global.

Jako jedyna w Polsce firma Persona Global Polska uzyskała licencję na prowadzenie szkoleń bazujących na metodzie „Cracking the Sales Management Code”, której współtwórcami są światowej sławy eksperci Jason Jordan i Michelle Vazzana z firmy Vantage Point Performance.


DOOR Group S.A. - międzynarodowa firma szkoleniowa, której korzenie sięgają 1981 roku. Na polskim rynku działa od ponad 20 lat. Należąca do DOOR Training International, posiadającej placówki w 95 krajach na całym świecie, która jest wiodącym dostawcą usług edukacyjnych dla klientów zarówno polskich, jak i zagranicznych. Prowadzimy szkolenia w 90 krajach na całym świecie. Dysponujemy siecią blisko tysiąca trenerów, konsultantów i coachów, którym zapewniamy doskonalenie kompetencji pod okiem najlepszych i najbardziej doświadczonych ekspertów.
Jesteśmy wyłącznym, polskim przedstawicielem światowych autorytetów w doradztwie i rozwoju doskonalenia organizacji: FranklinCovey, Vital Smarts, Getting Things Done, PetersonGillespie, IMA, Partners in Leadership, Jolles Associates Inc, Pure Commitment.

Serdecznie zapraszamy do udziału!



O Partnerach

Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP „Lewiatan”). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm „Rzeczpospolitej”, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2011 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

Benefit Systems to jeden z największych dostawców pozapłacowych świadczeń pracowniczych na polskim rynku. Od ponad dziesięciu lat pomaga pracodawcom budować spójne systemy motywacyjne, uwzględniające najnowsze trendy, kulturę organizacyjną firmy, sytuację w branży oraz profil pracowników. W ofercie Benefit Systems dostępne są programy z zakresu sportu i rekreacji, zdrowego żywienia, kultury i rozrywki oraz wypoczynku, czyli: MultiSport, MultiBenefit, MultiKafeteria, MultiWypoczynek, MultiBilet, BenefitLunch. Dodatkowe informacje: benefitsystems.pl.

Grant Thornton to jedna z czołowych, globalnych organizacji zrzeszających niezależne firmy audytorskie, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Ponad 38 500 pracowników w 142 krajach świata koncentruje swoje wysiłki na wspieraniu klientów, współpracowników i społeczności, w których żyją i pracują. Grant Thornton w Polsce, obecny od ponad 20 lat, świadczy usługi audytorskie, doradztwa podatkowego, prawnego, konsultingu biznesowego oraz usługi outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, HRM oraz BPO/SSC. Firmę tworzy ponad 300 osobowy zespół w pięciu biurach w Polsce.

Transearch International to jedna z 10 największych firm Executive Search na świecie. Zajmujemy się rekrutacją menedżerów na kluczowe stanowiska. W ciągu 32 lat istnienia na rynku stworzyliśmy sieć 54 biur w 38 krajach.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Jagoda Pietkiewicz

Junior Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45


Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny

Projekt wspiera