Bieżące wyzwania w komunikacji menedżerskiej
Wśród najważniejszych kwalifikacji pożądanych w dzisiejszym zmieniającym się świecie są umiejętności komunikacyjne. Niezależnie, czy pracujemy stacjonarnie, zdalnie, hybrydowo, w sytuacji konfliktu czy kryzysu, skuteczna komunikacja jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. A jakość tej komunikacji przekłada się na zaangażowanie pracowników i efektywność biznesową firmy.
Rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!
Zapraszamy na 1-dniową konferencję “Komunikacja menedżerska” organizowaną przez “Puls Biznesu”, podczas której 12 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzielą się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem.
Dzięki udziałowi zweryfikujesz czy właściwe wykorzystujesz techniki komunikacyjne, coachingowe i psychologiczne, a także będziesz miał możliwość doskonalenia i wzbogacenia Twoich umiejętności komunikacyjnych w 9 obszarach.
W programie m. in.:
- Panel dyskusyjny - Bieżące wyzwania w komunikacji menedżerskiej
- Międzynarodowe doświadczenia z zakresu skutecznej komunikacji
- Znaczenie samoświadomości w zakresie kompetencji komunikacyjnych
- Najnowsze badania nad ludzkim mózgiem a komunikacja
- Efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej
- Model interwencji menedżerskiej w sytuacji konfliktu – koncepcja oraz przykłady z praktyki