Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy
Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).
Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia.
Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy.
Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest w dniach 25-26 stycznia 2023 r. , w Warszawie.
W programie m.in.:
- Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
- Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
- Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
- Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
- Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania
- Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
- Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
- Jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji
- Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
Swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firm: Panasonic Marketing Europe, Hortex, PZU, Vapiano, Volkswagen Financial Services Polska, Pepco Europe, Burda International, Coca-Cola HBC.