Human2Human Marketing

Human2Human Marketing

9 marca 2016 / Warszawa, Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1

Human2Human Marketing
 / 9 marca 2016 / Warszawa

Cel

Witaj,
Postanowiłeś zapoznać się z programem naszej konferencji, co prawdopodobnie oznacza, że nurtują Cię ostatnio ważne pytania. Zastanawiasz się pewnie, kim jest Twój prawdziwy odbiorca, bo zrozumiałeś już, że nie tylko „dwudziestolatkiem”, „gospodynią domową” lub „managerem po 40-stce”. Myślisz o tym, gdzie go znaleźć, jak wzbudzić w nim emocje i zaskoczyć spontanicznością a przy tym skutecznie pozycjonować się w konkurencyjnym otoczeniu, pracować z ciekawymi narzędziami i zmieścić się w budżecie. Mamy dla Ciebie odpowiedzi!

Trzymasz w dłoniach agendę spotkania, do przygotowania którego zaprosiliśmy praktyków – ludzi z doświadczeniem i pasją, którzy uczyli się na błędach i sukcesach własnych oraz klientów a teraz wiedzą, „jak robić to dobrze”. Spotkaj się z nimi a…

  • Albert i Wojtek podpowiedzą Ci, jak uniknąć pułapek social mediów, personalizacji, performance’u i programmaticu
  • Kamila opowie o tym, jak dzięki pomocy Brand Hero, DrTusza, kreuje wartościowe (często „znikające”) treści w tradycyjnych i nowoczesnych social mediach
  • Marlena i Rafał podzielą się bogatym doświadczeniem w zakresie planowania, realizacji oraz mierzenia korzyści akcji Real Time Performance Marketingowych i zaprezentują liczne case studies z wykorzystania RTPM do optymalizacji kampanii
  • Dzięki przykładowi Joanny będziesz mógł stworzyć swoją ścieżkę najlepszych praktyk obsługi klienta w social mediach
  • Zainspirujesz się nowymi trendami kreowania treści video i przekonasz się, czy obraz rzeczywiście mówi więcej niż tysiąc słów


Jeżeli chcesz wyłonić porządek z chaosu bieżących trendów, najnowszych mód i wizji oraz informacyjnego szumu, dołącz do nas 9 marca – porozmawiamy jak człowiek z człowiekiem!


Zapraszam,
Katarzyna Basaj-Pietrasz
Project Manager

Konferencja skierowana jest do:

  • Prezesów i Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów, Managerów Marketingu i Komunikacji
  • Dyrektorów, Managerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Project i Brand Menedżerów
  • Osób odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe
  • Dyrektorów i Managerów odpowiedzialnych za relacje z klientami
  • Specjalistów w zakresie obsługi klienta
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Managerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się marketingiem, e-marketingiem, Real Time Marketingiem

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager

Miejsce

Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1


Warszawa

Patron Medialny