II Content Marketing Strategies

II Content Marketing Strategies

8 grudnia 2021 / online

1095 zł netto do 8 grudnia (cena udziału online)

Cel

Chcesz docierać do szerszej grupy odbiorców, zachęcać ich do dyskusji i wpływać na motywacje zakupowe swoich obecnych i przyszłych klientów? Jeżeli tak, to zapraszamy Cię do działu w II edycji konferencji Content Marketing Strategies. Spotkanie odbędzie się w formule online i pozwoli na nowo odkryć, jaka moc drzemie w dobrze przygotowanych i właściwie rozprowadzonych treściach.

Dzięki konferencji dowiesz się m.in., jak wygląda pisanie komunikacji sprzedażowej dla dużej organizacji finansowej, dlaczego content marketing i SEO się ze sobą łączą, jak w rok zdobyć ponad 13 tysięcy obserwujących na Facebooku i dlaczego czytelnicy nie stają się Twoimi klientami. Eksperci podzielą się także osobistymi doświadczeniami w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi w content marketingu, tworzenia materiałów video oraz treści wywołujących emocje wśród odbiorców.

W programie ponadto:

  • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards)
  • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
  • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
  • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu
  • Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych

i wiele innych zagadnień dotyczących skutecznego content marketingu.

Jeśli chcesz na nowo spojrzeć na swoją pracę, zyskać inspirację i dowiedzieć się, jak radzą sobie eksperci na wszystkich etapach przygotowania, dystrybucji i monitorowania treści to konferencja II Content Marketing Strategies jest wydarzeniem właśnie dla Ciebie. Dołącz już dziś i sprawdź, jak zdobyta wiedza przełoży się na realizację Twoich celów.

Program

Środa, 8 grudnia

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 5 min.
online, ,
09:00 09:40

„Blaski i cienie pracy content marketera czyli to, czego zwykle nie mówi się na konferencjach”

  • Justyna Białowąs, Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski
  • Jak w praktyce wygląda pisanie sprzedażowej komunikacji B2C dla dużej organizacji

finansowej – główne wyzwania, wrogowie i sprzymierzeńcy

  • Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych – złote

zasady

  • Content marketing i SEO – jak to się łączy zarówno w praktyce i teorii
  • 40 min.
online, ,
09:40 10:30

Prowadzenie kanałów social media

  • Agnieszka Pająk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Nowości w social media – LinkedIn, Instagram, Facebook
  • Narzędzia pomocne w tworzeniu nieszablonowych formatów
  • Etyczne sposoby na poprawę zasięgów organicznych
  • Praktyczne wskazówki dla kont marek osobistych na LinkedInie


 

  • 50 min.
online, ,
10:30 10:45

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
10:45 11:25

Dobry kontent czyli jaki? Tworzenie efektywnych Lead Magnets w B2B

  • Agnieszka Stelmaszczyk, Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
  • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards).
  • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
  • 40 min.
online, ,
11:25 12:05

Najbardziej przydatne narzędzia w content marketingu, z których warto korzystać podczas planowania kampanii

  • Agata Zych, Content Marketing Leader w Allegro.pl
  • Narzędzia, służące do inspiracji
  • Narzędzia pomocne przy tworzeniu treści
  • Zintegrowane narzędzia content marketingu do dystrybucji treści
  • Narzędzia służące do analizy opublikowanych treści
  • 40 min.
online, ,
12:05 12:45

Blogi i artykuły eksperckie

  • Joanna Wrycza-Bekier, Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania
  • Sztuka pobudzania wyobraźni dzięki klarownym przykładom
  • Jak podsuwać skojarzenia, korzystając z dowcipu, przesady i absurdu
  • Sposoby budowania napięcia w artykule eksperckim
  • Jak zmienić zdania martwe na żywe
  • Metody zadawania angażujących pytań
  • Jak tworzyć nienachalne wezwania do działania


  • 40 min.
online, ,
12:45 13:15

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:15 13:55

Jak pisać, żeby ciekawić i emocjonować czytelnika

  • Olga Gitkiewicz, dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa
  • Kamil Bałuk, Pisarz reportażysta
  • Jak pisać, by wywoływać emocje jak reporter
  • Pisanie odwołujące się do ciekawości świata
  • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
  • Jak sprawić, żeby tekst trafił do odbiorcy, a nie do kosza
  • Jak napisać nawet najkrótszy komunikat – atrakcyjnie i w przyjazny sposób
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać


  • 40 min.
online, ,
13:55 14:35

Video content marketing

  • Marcin Pyć, Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
  • Jak przygotować ciekawy, angażujący content video
  • Praktyczne wskazówki na temat rozmaitych formatów video
  • Jak ocenić atrakcyjność contentu video 
  • Wskazówki techniczne
  • 40 min.
online, ,
14:35 14:50

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
14:50 15:30

Wykorzystanie SEO w Content Marketingu

  • Marcin Kordowski, Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com
  • Tekst dla człowieka czy dla robota Google? Czy musisz wybierać?
  • Format przyjaznych treści dla Google. Kilka praktycznych wskazówek
  • Model Pillar Pages w kontekście Content Marketing. Struktura informacji
  • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu

 

  • 40 min.
online, ,
15:30 16:10

Narzędzie, kóre ułatwi ocenę atrakcyjności Twojego contentu- case study

  • Urszula Niepewna, Content Marketing Team Leader w Webankieta

Opowiem o sposobie, dzięki któremu planowanie i tworzenie treści, a także wyciśnięcie maksimum możliwości z contentu, które już stworzyłeś/aś, będzie naprawdę łatwe i w 100% samodzielne - bez pomocy analityków i działu IT.

Pokażę sposób na to, jak dzięki ankiecie online, umieszczonej bezpośrednio na stronie, można:

  • Poznać rzetelną ocenę wykonywanej pracy - czy artykuł się podobał?
  • Dowiedzieć się dlaczego czytelnicy blogów/landingów nie konwertują / nie stają się klientami
  • Przetestować, czy wprowadzane w contencie zmiany - choćby inny wygląd nagłówków / dodanie zdjęcia autora, wpływają na ocenę artykułów
  • Lepiej poznać czytelników przez uzyskanie odpowiedzi na pytania o to kim są i czego potrzebują, a na tej podstawie tworzyć maksymalnie spersonalizowane i wartościowe treści,
  • Komunikować się z czytelnikami i leadami BEZ potrzeby zdobywania zgód marketingowych i martwienia się o zgodne z prawem przetwarzanie danych
  • Znaleźć inspirację do tworzenia nowych treści i to dokładnie takich, o jakich chcą czytać twoi potencjalni klienci
  • Uzyskać doskonałe narzędzie do planowania kalendarza publikacji contentu i ustalanie priorytetów dla tworzenia nowych treści

Czyli po prostu tworzyć treści których chcą i które będą czytać klienci i które ściągną na stronę wartościowy ruch.

  • 40 min.
online, ,
16:10

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Kamil Bałuk

    Kamil Bałuk

    Pisarz reportażysta
  • Justyna Białowąs

    Justyna Białowąs

    Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski
  • Olga Gitkiewicz

    Olga Gitkiewicz

    dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa
  • Marcin Kordowski

    Marcin Kordowski

    Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com
  • Urszula Niepewna

    Urszula Niepewna

    Content Marketing Team Leader w Webankieta
  • Agnieszka Pająk

    Agnieszka Pająk

    Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Marcin Pyć

    Marcin Pyć

    Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
  • Joanna Wrycza-Bekier

    Joanna Wrycza-Bekier

    Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania
  • Agata Zych

    Agata Zych

    Content Marketing Leader w Allegro.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1095 zł netto do 8 grudnia

Zarejestruj się