II Customer Experience Transformation

II Customer Experience Transformation

II Customer Experience Transformation
 / 30 listopada ‑ 1 grudnia 2017 / Warszawa

Cel

Gdy spotykają się percepcja Klienta z percepcją Organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji.

"Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem"

Barbara Johnson

Rok temu podczas pierwszej edycji Customer Experience Transformation mówiliśmy o różnych drogach dochodzenia do dobrych doświadczeń Klientów. 6 prelegentów opowiedziało nam 6 historii o drodze własnej organizacji do poznania i zarządzania doświadczeniem swoich klientów. Każdy z nich opowiedział m.in. o tym kiedy i jak ich organizacja zaczęła pracę nad pozytywnymi doświadczeniami Klienta, jak zaangażował się Zarząd, jakie narzędzie stało się tym wiodącym, jak zbierają Głos Klientów w punkach styku oraz o swojej osobistej liście porażek i sukcesów związanych z customer experience.

Teraz nadszedł czas na pogłębienie tematu Transformacji Customer Experience w organizacji. Jak każda zmiana – jest ona procesem, który w rozwiniętej formie angażuje całą firmę i wszystkie jej zasoby. Choć przejście przez proces transformacji może się odbywać na wiele sposobów, to praktycy Customer Experience wskazują kilka kluczowych obszarów, których zaniedbanie w procesie zmiany może stanąć na przeszkodzie kliento-centrycznej organizacji.

Okazuje się, że każda świadoma w obszarze doświadczeń Klienta firma musi realizować działania CX na minimum 6 polach, o których szerzej opowiemy podczas konferencji*:

WIZJA CUSTOMER EXPERIENCE

ZROZUMIENIE KLIENTA

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ

MIERZENIE DOŚWIADCZEŃ

ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM

KULTURA ORGANIZACJI

* na podstawie 6 dyscyplin Customer Experience Forrestera

Zapraszam serdecznie,

Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager
Puls Biznesu

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Hotel Bristol, Krakowskie Przedmieście 42/44


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny