II edycja Zarządzanie siłami sprzedaży + (nowość) Efektywna organizacja kanałów sprzedaży

II edycja Zarządzanie siłami sprzedaży + (nowość) Efektywna organizacja kanałów sprzedaży

II edycja Zarządzanie siłami sprzedaży + (nowość) Efektywna organizacja kanałów sprzedaży
 / 18 ‑ 19 marca 2013 / Warszawa

Cel

Dział Sprzedaży – czy to rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz ze wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego.

Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy i wpłynąć na efekty biznesowe?

Z drugiej strony nie zawsze sprzedaż równa jest sprzedaży. Różnorodność popytu i podaży oferowanych usług każe znaleźć się sprzedawcy w odpowiedni sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Jak za pomocą umiejętnej organizacji kanałów sprzedaży zmaksymalizować jej efektywność? Jakie są specyficzne metody działań poszczególnych kanałów i które z nich warto wykorzystać? Warsztaty ukierunkowane są na obustronną satysfakcję.

WYBIERZ INTERESUJĄCY CIĘ OBSZAR! MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W WYBRANYM DNIU WARSZTATÓW

Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:

  • Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności?
  • Jak zatrzymać najlepszych handlowców?
  • Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynności przynoszące największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry?
  • Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki?
  • Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży? Jak „pogodzić” dział sprzedaży z działem marketingu tworząc spójną komunikację? Jak wykorzystać wizerunek marki? Czy mój kanał sprzedaży jest odpowiedni i czy wykorzystuję wszystkie jego możliwości?

...nie może zabraknąć Cię na Warsztacie! W nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.

Warsztaty kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców, w szczególności:

  • Dyrektorów sprzedaży
  • Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
  • Key Account Managerów
  • Sales Managerów

Zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny